MadSilence Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 JA. Akkurat ca slik blir min:D utenom felgene da=) hehe. men jeg er fortsatt veldig i tvil på fargevalg:S Begynner å helle litt mot blå, mettalic:D noen innvendinger??=)
MadSilence Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Hva tror dere om vingen da?=) Skal skal ikke?=)=)
Endre Hånde Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Les her om du ikke har gjort det: viewtopic.php?f=11&t=139703&hilit=seidl
BD Racing Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Morna Nå skal du høre her Fett at du lager en seidl bil til i Norge Men hvis du skal få dette kittet til å se bra ut kreves det utalige timer med tilpassning og små fiksing og sliping av kittet for å få det til å sitte 100% perfekt på bilen Jeg regner med at du fikk en slags monterings anvisning på kittet fra seidl ? Det står det mye nyttig angående utkapping av bakskjermer og div Det første du burde gjøre er å neste fast hele kittet på bilen med masse wisegrip tenger for å tilpasse alt før du begynner å skru det fast. Når du skal begynne å justere framskjermer mot panseret og motsatt bør du borre hullene på framskjermene ganske så store så du har endel å justere på. Pass på at du ikke borrer for store hull, så du er sikker på at skiven på skrua dekker hullet. De dekslene som sitter over lykta/holder fast lykta er det en slags vinkel på som går ned på baksiden av frontplaten. Denne kantene bør du bare kappe bort og pusse overgangen fin Blir mye mere justeringsmuligheter av lyktene, pluss at den engentlig bare er i veien. Legger ved litt bilder så kan du heller spørre om det er noe du skulle lure på Bare litt dumt at bildene kommer i feil rekkefølge Du vil også se på bildene at når bakskjermene er ferdig sveisa og støpt på vil det bli en glippe i underkant av hele skjermene, her må du lage en ny plate som fyller hjulbuen helt ut slik at det ikke kommer fuktighet, grus og det begynner å ruste. Når vi var ferdige med alt, fylte vi hjulhusene/buene med owatrol og tynnstoff så det ikke begynner å ruste
speedyracing Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 JA. Akkurat ca slik blir min:D utenom felgene da=) hehe. men jeg er fortsatt veldig i tvil på fargevalg:S Begynner å helle litt mot blå, mettalic:D noen innvendinger??=) har vell ikke noen direkte innvendinger mot blå men kan jo si att det blir mere arbeid med og lakkere inni dør karmer og motor rom osv osv å at jeg persjonlig liker mørke grønn mye bedere. men vingen må ikke på du kan jo prøve og "tone" ned bilen litt med en sån m list eller hva det heter, eller lage csl luke look det hadde vær awsome!
MadSilence Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 NAIS. Takker for mye FIN info BD Racing!=) ja, fikk med alle anvisningene hvertfall:D Men mtp. hjulbuene bak. Det fulgte med endel tynne plast plater. er det her de skal brukes? Har ikke sett så mye på de enda. men eneste jeg kunne tenke meg til at de var til:D regner med du bare tegna etter buen og kappa rett der den møter karroserriet sett undenfra?=) Kjekt meg så gode tips:D Gleder meg til å begynne på det nå! =)
MadSilence Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 UPDATE! Har fått pussa verdens minste flekk med rust og behandla den skikkelig:D Superflott! I tilleg har nå bakseterygg, belter takstolpedeksler kommet inn! I tillegg senere på dagen pressa vi inn dashbordet for å sjekke alt og om det passa=) Bare velstand! Hele luftekanalsystemet er og inne. Saaabla styr det der altså!!!! hehe. Noen her som er supergode på slik? Kunne vert kjekt å hatt en "sensor" til å stå og fortelle. tar noe lengre tid å prøve ¨finne ut av alt =) hehe. BILDER:
MadSilence Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 Da var det på tide med en relativt stor oppdatering:D Bilen er ofissielt ferdig innvendig!!!YAAAAY Mangler bare dørlister som skal spares til sist da bilen skal lakkeres! Hva mener dere. Hvilken farge bør jeg ha? den som allerede er på? Blå-metallic? eller sort?=) Bilen skal jo bygges opp skikkelig for så å selges til en som vil ta vare på den. VELDIG kult å få se den igjen på gatebil evt! =) KM standen er bare 164379! Ingenting for en BMW. Så nå fremover begynner de skikkelige planene! Ferdigstille bodykitet til lakkering og selvsagt pusse ned bilen! I tillegg kommer motoren til å få en god gjenomgang!=) Noen biler av bilen innvendig. =) Slik så det ut idag da jeg begynte: etter noen timer INKL middagsspising:D Så til slutt nå for just en halvtime siden: Drar seg til gitt!=) Interiøret er faktisk i MEEEEGET god stand! Overraskende til en 92 mod å være:D Digger det! Hvis det finnes potensielle interesserte der ute nå så meld interesse allerede nå så kan du få velge farve!;D hehe. Satser på finvær imorgen så jeg kan begynne å tilpasse stylingen!;D
MadSilence Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Nå snakker vi! Update for 2 dager:D Nå er offisiellt vinduene ENDELIG på plass. BYEBYE plastsekk"vindu" ^^ Skal si det var styrete å få det inn igjen:D først og fremst måtte tenninga på for at det skulle funke. i tillegg måtte døra være lukket for å få det mer en 20% opp ETC:D steike for ett styr! men fiksa det til slutt:D Smørt opp hele mekanismen og! Smuud som ei barnefu! Ellernoesånn:D Result: Don't mind the tape residue ^^, I tillegg fikk jeg endelig opp panseret som har sittet fast i flere uker nå fant en løsning. var rett og slett vaiern som ikke utløste/var for slapp! me fix tomorri:D Så neste på agendaen nå blir å sette igang med bodykittet! The real deal! Endelig=) JA! til alle som er sugne på elektriske M3 speil og har orig elektriske speil! Følg dnne guiden hvis dere har handlet manuelle, funka fett. konverterte mine manuell M3 speil til elektriske! very nais!=) Fant ut ett par ting som var lettere en hans måte. så kan lage en guide om folk vil=) http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=114399 Result:
MadSilence Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Dagens update! Endelig finvær!!! Fått justert på hele fronten da denne var endel feilmontert av forrige eier. nå er det likt mellomrom mellom panser dører og alt:D Superdigg! Fikk og prøvemontert stylingen rundt bilen og nå er det greit laina opp! Sååååå stressa jeg livet av meg for å få tak i en ubetydelig ting som original isoporen fra original bakfangern til bilen! Denne måtte jeg ha for at bakfangern(seidln) skulle hvile på. STRESS. ringe alle lokale bilopphugginger etter det. Så var det EN som hadde en coupe de jusst hadde fått inn. men den var seff ikke KLAR. arg. så fikk røska av raua på en sedan og de passa heldigvis om hverandre:D DENNE stressa jeg for å få tak i YIKES:D :
MadSilence Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Pusse,PUSse, PUSSE!!!!!!!!!! Da var man i gang med nedpussing mens man venter på sveiseren:D hehe Var betydelig mye mer som må gjøres på stylingdelene enn jeg hadde trodd:O hehe. Men, har nå skaffa meg masse bra verktøy så nå går det unna! Bilde update kommer snart!=)
MadSilence Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 UPDATE! Da var hjulbuer kappet og sveiset opp og behandla med antirust, lakk og det sm skal til!;D Klarte idag å få festet høyre hjulbue!=) Den står nå til liming. begynner å ta form nå!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå