tic`n Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Legger ut et sett 8,5x17 RH felger. Dekkene er ferdige... Så vidt jeg har funnet ut er ET48. Kan følge med skrudde spacere ved 500kr ekstra. Prøvde de på min e36, da stikker de litt utenfor skjermene(med space). Sitter da 245/45.17 på felgen på bilde, kan hende de sitter bedre med mindre dim. Tror det holder med 3-5mm spacere ellers. Ikke strøkene, men kan bli fine med litt jobb... Er et par små bulker i ytter-ringene, men hvis det er noen der ute som er litt fingernemme så kan disse bli fine. Ringene lar seg jo også bytte ut. 1000kr kan ikke være altfor ille pris. Eventuelt 500 ekstra med spacere. Kan eventuelt byttes i Oneblock lykter, Infinity front,Lumma front E36 Touring/sedan. Sender ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Må bort. 1000kr for felgene og 500kr ekstra for spacere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Kan eventuelt byttes sammen med 17" som sitter på bilen min i 18" med dekk. Dekkene på bilen er bra. Legger ved bilde av felgene som står på bilen, samt bilde av de felgene jeg helst kunne tenk å bytte i. (angrer på at jeg solgte de jeg hadde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 kan du sende bilder av alle felgene og med evnt skade på pm? henter på dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 800kr noen? Burde være fine banefelger der det går på brede hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
william_olsen Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Er de solgt? Noe nr: å kontakte deg på`? Kan hente de i morra evt. mvh William Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå