pedro Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 (endret) HEI Jeg har fortsatt en del M50 52 deler til salgs Venstre Bakdør til sedan E34 Liten rustflekk oppe på døren ikke rust i nedre kanten på den Silbergrau Støtfanger framme-6Coiler- VAR TIL 525 BUD-Lmm- 520I 500kr/bud?-servopumpe HAR EN PUMPE IGJEN TIL 520 V8 grillramme E34 2x KOMPLETTE FACELIFT E34 SPEIL BEGGE SIDER Altså to sett Div viskerbrytere/ blinklys sedan To komplette instrumenthus til 525TDS Ene til automat Lav km 169t? E36 To helt nye org støtdempere Ubbrukt og umontert To Bilstein dempere med 40t km Silbergrau bakluke til sedan. Pittelitt rust i en kant ellers strøken Sort II bakluke med leppe til sedan Strøkent sort sedan/ stasjonsvogn gulvteppe fra bil med 104,000km på telleren Strøkent dasjbord E36 sedan fra samme bil- Støtfangere fram og bak til standard E36 Sort E36 coupe skinninteriør dør og sideplater Trekket må limes på nytt på sideplatene, ellers er det temmelig pent. E36 sedan og coupe sort skinninteriør Dør og sideplater må limes på nytt å coupe interiøret. HAR ENDEL ANNET LIGGENDE OGSÅ! E30 Støtfanger framme. Midtkonsoll til E30 coupe PenAlpinhvit bakluke E30 med en liten lakkskade ellers strøkent.Sort Mleppe E30 til bakluke. Delene går billig Skal bort P Endret Februar 9, 2015 av pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 MYE BRA DELER LIGGENDE. SENKESKÅLER Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 BUMP Hjerne A/C pumpe m brakett Siemens dynamo med brakett M 50 starter Gi bud Må vekk Har ikke lagerplass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Selges i deler elller komplett Dynamo Starter A/C pumpe selges for bud Må bort da jeg ikke har lagerplass. Motor kastes nå hvis ingen er interessert i å hente den som delemotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tara Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 1000lapp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tara Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Tenkte meg 1000 lapp for hele, men jaja. Da var det ikke så hast alikevel, lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Kaster ikke starter dynamo og A/C pumpe. 333kr pr. del er ikke så galt da. BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tara Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Hvis dem befinner seg i oslo så henter jeg selv så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Hei Starter og dynamo LMM og innsugsbelg selges. Problemet mitt er at jeg ikke har plass til å lagre dette noe sted da jeg ikke lenger har lager og mekkeplass. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tara Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Tar resten pr PM elr tlf, sender du meg nr ditt i PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Bumper M50B20 deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Hei! jeg lurte på om du hadde noen deler jeg trenger jeg! må ha hjerne til automat, og den ene skrukoblinga til automaten. i motorrommet. hvis du skjønner hva jeg mener da. til m50b20. den ene skrukoblinga/boksen ved siden av motorstyringen! kan hente iløpet av kort tid, siden jeg bor i røyken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Hei M50 folk Hjerne-Bud Dysebru Ledningsnett-Bud 6Coiler- 200stk eller 800 for alle 6. M20B20 Innsug m dyser-Bud Starter-Bud Dynamo-Bud 520 automat hjerne- P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå