egern Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Ønsker å kjøpe en komplett topp, der ventiler er i god stand:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 jeg har dette liggende:-) jeg bor i veggli, 6 min i fra kongsberg. i buskerud fylke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 har en med kun selve toppen og ventilene uten kam etc. går billig. østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 har også en liggende , den er helt strøken med kam og alt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 min topp er ikke demontert enda, alt du vill ha med kan sendes med ! billig da jeg trenger penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egern Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 jeg har dette liggende:-) jeg bor i veggli, 6 min i fra kongsberg. i buskerud fylke. i hvilken stand er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 jeg har dette liggende:-) jeg bor i veggli, 6 min i fra kongsberg. i buskerud fylke. i hvilken stand er dette? skal være strøkent, kjempe fin lyd i motoren. men så røyk topp pakninga:-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egern Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 bare å skrike ut om fler har en "Komplett topp" i god stand:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbil1 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 har komplett topp som ble overhalt med ny innmat for ca 15.000km siden. 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Har en komplett M50B20 motor som er i god stand som så vidt har bekka 200000km, måtte bruke bunnpanne selv så den mangler dessverre, motoren tikker ikke,, kan hentes for 2500 ved rask avgjørelse... kan gi en månde skriftlkig garanti på motor, en trygghet fra min side. Ring/sms 45297582 hvis interesse. SJEKKER SJELDENT BIMMERS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egern Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Har en komplett M50B20 motor som er i god stand som så vidt har bekka 200000km, måtte bruke bunnpanne selv så den mangler dessverre, motoren tikker ikke,, kan hentes for 2500 ved rask avgjørelse... kan gi en månde skriftlkig garanti på motor, en trygghet fra min side.Ring/sms 45297582 hvis interesse. SJEKKER SJELDENT BIMMERS Det vakke gærnt:) har skaffa en topp, så skal se om jeg får den sammen først:) takk for tilbudet -Joacim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå