Oddy93 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Heisann! Så etter bilen var reparert, så fikk jeg denne fangeren: Hva heter den egentlig? Jeg tenkte på å kjøpe et sånn skall fra gsbildeler, som jeg kan legge over, siden jeg har et par tåkelys som passer til den nye typen fanger. Tror dere det blir mye jobb med dette? Pappa er lakkererer, så det er ikke noe problem. Jeg snakker om tilpassing, feste, holdere til grøftelys osv.,! Ellers vil jeg ha en mtech vinge under, om det er mulig! Så et spørsmål til. jeg har prøvd å tilpasse et annet "skall" fra gsbildeler, bare bak. Dette er begge mtech 2 skallene fra gs (PS! Gjerne fortell noen tips om tilpasning!) Har prøvd å illustrere via paint, litt vanskelig å forstå. Men når jeg tar på bakfanger skallet, så er det et stort mellomrom mellom den originale "Bakfangeren"/karosseriet og skallet(se pilen på bildet over), sånn at du kan se inn på baksiden av skallet gjennom hjulbuen, er det slik det skal være, eller må jeg støype på denne "Skjermen" som skal skjule dette mellomrommet selv? Har jobbet litt med tilpassingen av denne, og det blir egentlig bare vanskeligere og vanskeligere. Viss noen har noe tips, så hadde det vært konge ! Mvh Odd Glesnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Fangeren din er original den. Og hvis du mener plastleppa nederst under støtfangeren din så er den original også. Alle E30 fra 1985-1987 har denne, 325i har i tillegg lufteåpning til oljekjøler på den. Om du kjøper ny frontplate til facelift, 88mod og nyere, så får du plass til sprederne dine. Bak så skal det ikke være mellomrom mellom original plate og GS "skallet" ditt hvis det er en M-tech2 kopi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddy93 Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Fangeren din er original den. Og hvis du mener plastleppa nederst under støtfangeren din så er den original også. Alle E30 fra 1985-1987 har denne, 325i har i tillegg lufteåpning til oljekjøler på den. Om du kjøper ny frontplate til facelift, 88mod og nyere, så får du plass til sprederne dine. Bak så skal det ikke være mellomrom mellom original plate og GS "skallet" ditt hvis det er en M-tech2 kopi Tusen takk for svar! Jeg skal ta et bilde nå i helgen av hva jeg mener med det skallet, det er jo preface og det er en mtech 2 kopi, så skjønner ikke hvorfor det er så stort mellomrom ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå