ingo9 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Er det mulig å få tak i led pærer til X3 facelift for å få ringene til å lyse mer som på nyeste modellen / original "look"? Ser at megalys har pærer med 5W men på bilda så ser det ut som de lyser litt for sterkt. Noen med erfaringer evnt bilder å vise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 kan love deg at på den nye modellen lyser de ganske sterkt der også GS bildeler har vell noe pærer de også, tror bare 5W er eneste alternativet, om du ikke vil ha kraftigere da, og 5W blir sånn ca nesten det samme som på den nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 De LED pærene jeg har på min bil, synes ikke de lyser så veldig sterkt. Tvertimot så kunne de ha lyst enda sterkere for min del. Her er noen bilder ihvertfall: Monterte også hvite grøfte lyspærer i samme slengen. I dagslys synes jeg de blir litt for svake: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 dybvik-trading.no har 6W LED pærer...disse har jeg bestillt men ikke montert. Disse skal vistnok være merkbart bedre kontra 5W ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Du må poste bilder nå du har montert dem. Så noen bilder på Dybik Tading, de ser noe sterkere ut enn mine 5w. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå