NicklasFS Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Har ikke jeg deg På face? har noen ting du bør vite jo du har d
NicklasFS Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Rust er jo det minste problemet på en banebil joda, det er vell kanskje det men er jo ikke noe hyggelig overaskelse og få heller men fant 3 plasser bare da så er gjort og reparere på 15 - 20 min
NicklasFS Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Næmmen, fått deg prosjekt-tråd nå nicklas mått da det
NicklasFS Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Trenger en bilhenger hvist noen har helst i Trøndelag da, men alt blir vurdert, det har ingenting og si hvordan stand hengeren er ;D
NicklasFS Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Tøft! takker blir vell bra når jeg får somla meg til og byttet motor og girboks, da blir det frøya neste
NicklasFS Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 noen som har målene på tårnstag til e34?? lengde,høyde, osv
NicklasFS Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 her er en link til en video jeg laget, fort, litt bilder fra under demontering osv
NicklasFS Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 nå er det endelig bestemt hvordan drifte bilen skal lekkers, og dette kommer til og bli kult kommer bilder etter hvert fram over nå hvordan det kommer til og bli, bilen kommer til og bli rød og hvit og med hvit skrift der det står Wide ass racing.
NicklasFS Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 da har vi fått oss en motor til 2.0 M50 fra en 91mod e34 så denne motoren blir offret først, har begynnt og sette sammen men mangler clutshen skal få tak i på mandag eller onsdag og da blir girboks montert. Bilder kommer
håkon_w Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 hvorfor en 2 liter? det er da slapt i en så svær bil. og panserlåser i forkant på en bil som åpnes i bakkant, bare for å få på litt ekstra vekt?
NicklasFS Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 hvorfor en 2 liter? det er da slapt i en så svær bil. og panserlåser i forkant på en bil som åpnes i bakkant, bare for å få på litt ekstra vekt? har fjernet alt annet av panser lås så den låses fast forran så er det bare og trekke av hele panseret 2liter funker til og starte med blir sveisa sperre så går nåkk
NicklasFS Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 planen er at bilen skal på midtsummer race på frøya om 2 uker, får se om det går etter planen eller ikke :/ men mangler 1 skrue til svinghjule går det bra og kjøre med 1 skrue for lite på svinhjule? da kommer bilder igjen holder på og monterer sachs clutch, svinghjul,short shift girspake på girkasse
NicklasFS Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 gammel motor tatt ut med automat kassa, og ny motoren med manuell kasse er satt nedi, klar for oppstart søndag 10 juli nå ja 12 dager igjen til den skal på frøya bilder kommer i morgen, kanskje en video snutt av oppstart også? hvem vet Ligg brett, kjør stil! oi faen! en politibil!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå