e30lars Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 hei.. har en e30 med s38b36.. den vil ikke gå som den skal.. får så vidt start på den. driver og bobler og spytter.. går på 4 til 5 syl den går plutselig litt på 6 i ny og ne.. men det er bare til jeg gir litt gass.. da dauer den.. får opp turtall og går på alle. men klarer ikke lande igjen ny plugger. ny rotor og fordeler. prøvd annen trigger sensor.. målte bensin trykket til ca. 3.2 - 3.5 bar.. noen som har vert borti detta før ?
e30lars Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 har prøvd en annen styre enhet nå.. men hjalp ikke. har ikke prøvd annen lmm.. har ikke lamda på den enda. (skal vel ikke ha noe og si ?)
Snake____1 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 har prøvd en annen styre enhet nå.. men hjalp ikke. har ikke prøvd annen lmm..har ikke lamda på den enda. (skal vel ikke ha noe og si ?) Lambda har mye å si, den forteller jo hjernen hvilken bensinblanding bilen får... Men sjekk LMM og evnt søk etter vakumlekasjer?
e30lars Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 har leita i hue og ræva etter vakum lekasjer hehe.. ja veit hva lamdan gjør.. men den skal ikke ha sone og si om den starter eller ikke.. bare om den får litt feit eller mager blanding..
e30tic Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Du har sikker def sporkile på veiv, slik at triggerhjul har flyttet seg. Dette er ganske vanlig problem på 3,6 hvis de er chippet.
e30lars Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 vis dem kila har klikka. så skal vel mere en tenning bli borte ? det holder vel hele registret sammen ?
e30lars Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 hmm.. oki. får ta en titt da.. men jeg prøvde og sjekke det for ikke så lenge siden.. siden en kompois nevnte det.. jeg prøvde og vrikke på det side veis.. ikke noe løst.. har hatt av topp deksel og sjekket timing.. den stemmer på en prikk. veit du hvor mye bensintrøkk denne skal ha `?
KKise Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Skru hjulet fysisk av veiva og kontroller sporkilen. Er motoren nylig montert i bilen og problemet vært der siden motoren blei satt i, eller har det kommer etterhvert ?
e30lars Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 siden den var satt sammen.. motor har vert i deler.. byttet alt av pakninger og tettninger.. men den starta jo litt og gikk på 4-5syl i strten.. nå nekter den og starte..
hanskr Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 har du tenning på alle sylindrane ? opner alle dysene?, har du komp på alle sylindrane ?
e30lars Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 når jeg sjekka sist så hadde jeg knist på alle.. og alle dyser opner.. har ikke komp testa.. men rimelig sikker på at det er komp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå