MrTurkish Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Vurderer å selge "Drømmebilen" min pga jeg nå har fått lastebillappen og får da firmabil. Originalt 316i, men har byttet motor til 318is! Kan også følge med motor og alt som er til 316i uten ekstra kostnader. har ikke vært vinterkjørt på over 4 år, og bilen ble hellakkert i 2010! Har byttet ut seter, ratt, lykter, fanger mmm. Etter bytte til 318is motoren har jeg da hatt problemer med startsperra! Motor går rundt, men starter ikke! Motoren ble kjøpt av en fyr her på bimmers, og motoren skal ha kjørt mellom 120-130 tusen) Kan også selge kun motor og girkasse ( ledningsnett, hjerne og potte til 318is ) Så det er greit å vite noe om stertsperre evt Alt av deler er ikke montert innvendig, men før salg så sitter alt på plass Tar bilder seinere denne uken pga har nylig byttet ut bla: seter, ratt, og motor til 318is! Prisen er ikke fastsatt, men kom med bud ring eller send gjerne sms/pm på tlf: 46 92 93 94 viewtopic.php?f=11&t=188092 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTurkish Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Får desverre ikke lastet opp flere bilder, men kan sendes på mail om ønskelig! viewtopic.php?f=11&t=188092 Lagt mye sjel i denne bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTurkish Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Innbytte Mulig, kan også legges ved mellomlegg fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTurkish Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Nobody?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Hva hadde du tenkt deg i pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTurkish Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Er usikker, vurderer å selge vis jeg får et bra bud! bare å komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTurkish Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Vet ikke hvor mye den er verdt sånn som den står nå! ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå