Dirty Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 må nok regne 60 minst må nok bytte div slitedeler i m3 understellet\motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Så får 5.000 ekstra bytter jeg ledningsnett slik at du får alt av utstyr, airbags begge sider, stor kjørekomputer, cruisecontroll , nedblendbart speil og 2 delt eller vanlig vriknapp air condition Og ryggesensor om du vil. Men du må jo stå for delene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 jeg må skaffe alle deler, men du monterer dette får 5 000 ekstra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Det gjør jeg Tar en del timer med å demontere hele bilen innvedig. Ut med tepper. ut med alle ledninger å inn med nye. Fort en 10 timer bare der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Nydelig bil! *lyst på* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå