Mpowerman Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 http://www.blocket.se/malmo/Framvagnssa ... ca=1_3&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Jeg trenger litt til forstillingen på min E39, og dette var grisebillig. Settet er så billig at det koster like lite som EN nedre bærearm som er uorginal, rett og slett så billig at jeg er skeptisk. Noen som har testet? Er det lureri, elendig kvalitet eller ganske enkelt bare billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Tipper dette er ebaydeler.. Jeg er nokså sikker på at hvis du bytter ut hele forstillinga med disse delene vil du ha byttet ut originaldeler som ville holdt lengre enn dette settet. Er det virkelig verdt å spare penger på når hjulstllingskontroll + montering kommer i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Det er nok best å bare bytte den delen som er slitt og kjøpe skikkelig kvalitet og la resten være. Enig med deg der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå