CaS_E34 Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Jeg skulle hatt 3" hele veien på M60B40 tenkte å starte med å skaffe det som ser ut til å være vanskligst nelig eksosmanifolden...Noen som vet om hvor man skaffe det? Antar at du har vært i kontakt med disse, men tipser allikevel jeg da. http://www.bimmers.no/forum/search.php? ... t=S%C3%B8k Har fiksa det Gleder meg til å se om det passer!
baremats91 Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Hvor mange timer brukte du på det? nå har jeg motoren i en E36 så er ganske mye trangere enn på en E34/E32, men hittil har det tatt ca 12 timer og da tar jeg meg tia til å gjøra det så det ser pent ut i tillegg
CaS_E34 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Hvor mange timer brukte du på det? nå har jeg motoren i en E36 så er ganske mye trangere enn på en E34/E32, men hittil har det tatt ca 12 timer og da tar jeg meg tia til å gjøra det så det ser pent ut i tillegg Hørtes ikke ille ut med 12 timer... trudde nesten det ville ta lengre tid... Men antar at erfaring har alt å si på det der
hao Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Hvor mange timer brukte du på det? nå har jeg motoren i en E36 så er ganske mye trangere enn på en E34/E32, men hittil har det tatt ca 12 timer og da tar jeg meg tia til å gjøra det så det ser pent ut i tillegg Hørtes ikke ille ut med 12 timer... trudde nesten det ville ta lengre tid... Men antar at erfaring har alt å si på det der Ser ut som fyren er en tryllekunstner så tror jeg ville doblet det til 24 timer
ole_m7 Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Mener å huske at E39 M5 og 540 har faktisk de samme grenrøra.. Vil tro gasshastigheten går endel ned, HVERTFALL på originale motorer.. men men, folk må da gjerne TRO hva de vil..
baremats91 Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 har tatt 12 timer + at jeg ikke er ferdig med andre sia enda, vil ta meg ca 16-17 timer totalt, og er første gang jeg bygger er ikke så vanskelig når man har ferdige bøyer, da er det bare å kappe dem i riktig lengde og bygge som legoklosser nå har jeg porta topp i tillegg + at jeg skal kjøre med ESS kompressor og E85, men er ikke store forskjellen på rørene jeg bruker fra de originale, de org. har en indre diameter på ca 33mm, de jeg bruker har ca 40mm
gkw89 Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 til alle som skal bygge v8 i trang bil vil jeg anbefale grenrør fra X5 4.4
gkw89 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 det er bare ett rør som går langs med toppen bakover altså, bygger ikke no ut, og man har bare ett rør på hver side å bekymre seg for
gkw89 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 er vel ikke no effektboostere men... sikkert no a la org grenrør til m60/62
baremats91 Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 fant et bilde av X5 4.4i manifoldene, lurer på om jeg skal vurdere de om grenrøra mine ikke holder men de der er til N62 motoren og ikke M62, så litt usikker om det passer M62 motoren? kan også si at N62 motoren har 360hk, så tror ikke de manifoldene plomberer noe veldig
Frans2k Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Ingen som vil ha disse da? viewtopic.php?f=14&t=197564
gkw89 Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 fant et bilde av X5 4.4i manifoldene, lurer på om jeg skal vurdere de om grenrøra mine ikke holder men de der er til N62 motoren og ikke M62, så litt usikker om det passer M62 motoren? kan også si at N62 motoren har 360hk, så tror ikke de manifoldene plomberer noe veldig tror det er samme flenser på alle V8'ne.... til og med på M67 er det samme lettvint for de som skal bygge turbo-V8 ihvertfall når jeg titta på S62 røra mine, var de helt like inni og utenpå som M60 grenrøra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå