Gå til innhold

3" eksosmanifold til m60b40 noen som vet?


CaS_E34
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt 3" hele veien på M60B40 tenkte å starte med å skaffe det som ser ut til å være vanskligst nelig eksosmanifolden...

Noen som vet om hvor man skaffe det?

Antar at du har vært i kontakt med disse, men tipser allikevel jeg da.

http://www.bimmers.no/forum/search.php? ... t=S%C3%B8k

Har fiksa det :wink: Gleder meg til å se om det passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mange timer brukte du på det?

nå har jeg motoren i en E36 så er ganske mye trangere enn på en E34/E32, men hittil har det tatt ca 12 timer og da tar jeg meg tia til å gjøra det så det ser pent ut i tillegg :)

Hørtes ikke ille ut med 12 timer... trudde nesten det ville ta lengre tid... Men antar at erfaring har alt å si på det der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange timer brukte du på det?

nå har jeg motoren i en E36 så er ganske mye trangere enn på en E34/E32, men hittil har det tatt ca 12 timer og da tar jeg meg tia til å gjøra det så det ser pent ut i tillegg :)

Hørtes ikke ille ut med 12 timer... trudde nesten det ville ta lengre tid... Men antar at erfaring har alt å si på det der :wink:

Ser ut som fyren er en tryllekunstner så tror jeg ville doblet det til 24 timer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt 12 timer + at jeg ikke er ferdig med andre sia enda, vil ta meg ca 16-17 timer totalt, og er første gang jeg bygger :) er ikke så vanskelig når man har ferdige bøyer, da er det bare å kappe dem i riktig lengde og bygge som legoklosser :P

nå har jeg porta topp i tillegg + at jeg skal kjøre med ESS kompressor og E85, men er ikke store forskjellen på rørene jeg bruker fra de originale, de org. har en indre diameter på ca 33mm, de jeg bruker har ca 40mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

fant et bilde av X5 4.4i manifoldene, lurer på om jeg skal vurdere de om grenrøra mine ikke holder :P men de der er til N62 motoren og ikke M62, så litt usikker om det passer M62 motoren? kan også si at N62 motoren har 360hk, så tror ikke de manifoldene plomberer noe veldig :P

2mmt8dq0equjljaqh5cx.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant et bilde av X5 4.4i manifoldene, lurer på om jeg skal vurdere de om grenrøra mine ikke holder :P men de der er til N62 motoren og ikke M62, så litt usikker om det passer M62 motoren? kan også si at N62 motoren har 360hk, så tror ikke de manifoldene plomberer noe veldig :P

2mmt8dq0equjljaqh5cx.png

tror det er samme flenser på alle V8'ne.... til og med på M67 er det samme :P lettvint for de som skal bygge turbo-V8 ihvertfall

når jeg titta på S62 røra mine, var de helt like inni og utenpå som M60 grenrøra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...