alexleon Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Jeg har nylig skaffet en m52b28 som skal erstatte m42b18 i min 92' 318is, jeg har hjernen som hører til, men jeg mangler tenningslås, EWS modul og nøkkel med chip.. Kan EWS fjernes helt? "lures" med chip kanskje? Kan EWS emulator brukes uten EWS modul? Setter stor pris på alle svar
SweetBMW Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 EWS emulator kan brukes uten boks ja, avhengig av typen emulator-. Ja det kan fjernes helt, men du trenger da en EWS boks, nøkkel, og hjerne. Send til www.rpmmotorsport.net disse kan alt med dette å gjøra. ja det koster penger, men nesten ingen i Norge eller Skandinavia kan dette. Dette har forresten værtoppe før, søke søke søke
Snake____1 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 EWS emulator kan brukes uten boks ja, avhengig av typen emulator-.Ja det kan fjernes helt, men du trenger da en EWS boks, nøkkel, og hjerne. Send til http://www.rpmmotorsport.net disse kan alt med dette å gjøra. ja det koster penger, men nesten ingen i Norge eller Skandinavia kan dette. Dette har forresten værtoppe før, søke søke søke Du kan levere hjernen inn til "Eirik Viste" her på forumet så får du en hjerne uten EWS i retur for 4300,- tror jeg det var... Han sender de nemlig til tyskland for å bli chippet, men har somregel en liggende på lur
S.Hafsmo Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Mener ESS tuning og kan fjerne EWS, men om de har tid/ tar på seg slike oppdrag skal jeg ikke uttale meg om. Jeg betalte forøvrig 3900,- for chip uten EWS og med kompressormap.
SweetBMW Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 EWS emulator kan brukes uten boks ja, avhengig av typen emulator-.Ja det kan fjernes helt, men du trenger da en EWS boks, nøkkel, og hjerne. Send til http://www.rpmmotorsport.net disse kan alt med dette å gjøra. ja det koster penger, men nesten ingen i Norge eller Skandinavia kan dette. Dette har forresten værtoppe før, søke søke søke Du kan levere hjernen inn til "Eirik Viste" her på forumet så får du en hjerne uten EWS i retur for 4300,- tror jeg det var... Han sender de nemlig til tyskland for å bli chippet, men har somregel en liggende på lur Stemmer det ja, han driver jo med dette også. Jeg er blitt for vant til å drive med M54\M52Tu motorer jeg med EWS3, og da er det litt verre. M52 med EWS2 er litt lettere og fjerne da EWS3 trenger flere inputs for å kunne starte _
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå