Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

heihei :)

jeg må nå skifte diff til en annen jeg har, heldigvis.. vet ikke helt utvekslingen på den, men er det store huset som er ifra en 2,8l.. men det går, da tåler den mer juling og! og jeg og en kompis bare testa ut hvor lav den egentlig kunne bli, ble veldig lav da gitt.. men ukjørbart og lite fint.. pluss, e34 dempere forran som ikke går lenger ned :) og det har bare regna i det siste så har egentlig bare skrudd på noen e30èr den siste tiden..

og ellers venter jeg på lønning til GSP coilovers og litt diverse, slenger med litt diverse bilder :)

o68hnxr8qfp53nnlyl5r.jpg

xn1er1352op21a9esizh.jpg

mhhkdkjs2gntef0krtk0.jpg

77fo0nestgt17uh2xiwh.jpg

eqae0vm3jvl61ynm2qj9.jpg

wkmvcpz0lsdw947whe6z.jpg

vc2k1iynwv7jieptugqi.jpg

kommer en mer skikkelig update når det skjer litt mer ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

har i det små begynt og kappe litt rust.. må gjøre noe skikkelig bak dempertårnet og i panserfestet.. :/ skikkelig møkka sted og drive på hvertfall!

og jeg trenger noen tips til fargevalg! er det noen som vet om en farge de tror kan passe til denne her? skal lakkes opp igjen har jeg bestemt meg for, men aner ikke farge.. så kom bare med tips :D

an6sj72z2qxsxtm6ihhw.jpg

feillblv3ope6hi5321w.jpg

zbaofx2x72vv2l4bxi60.jpg

0e93uc3yh5on3oyku0hb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffor ikkje bere ha den kvit?? Stili det:)

vet om et par andre e28èr med bur som har det skjønner du ;) vil ikke ha noe alle andre har.. så da må den lakkes! :)

En eller anna fancy metallic grønnfarge :mrgreen:

tenker litt på rød eller en slags blå farge..

Artig prosjekt:) Men monter for guds skyld servo om du ikke alerede har det:P

Prøvde min på Acr på høsttreffet uten servo og jeg fikk neste blemmer i hendene etter første runde :lol:

hehe, takker ;)

har hørt litt rundt angående det med servo, folk føler de ikke har like bra kontroll over bilen med, og motsatt, så jeg legger egentlig alt opp til det, snekke med servo, også bare prøver jeg og kjøre uten og ser hvordan det blir, er det tungt bare smeller jeg på pumpa! men det var så tungt altså? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke att rattet er tungt uten servo.. men du har tross alt bare 8 (!) runder fra ene sia og helt til andre så :)

sladde med e28 uten servo hadde jeg ikke giddi å prøvd engang, di er så digge med servo så det burde du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...