Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan også si at jeg ble enig med et firma om spons i dag, så det blir gøy :) de fleste vet nok om firmaet, men holder det litt hemmelig en liten stund til før det er i boks :) MORRO!

røyk også på en del tusenlapper i natt og i dag, så nå er det masse deler på vei i posten, gleder meg :D

håper det gir litt motivasjon ;)

lukter hemmeligheter for meg her !!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også si at jeg ble enig med et firma om spons i dag, så det blir gøy :) de fleste vet nok om firmaet, men holder det litt hemmelig en liten stund til før det er i boks :) MORRO!

røyk også på en del tusenlapper i natt og i dag, så nå er det masse deler på vei i posten, gleder meg :D

håper det gir litt motivasjon ;)

spørs det GK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg endelig tatt meg til og bestilt litt deler jeg trenger, kjøpte jo for en liten stund siden m106 turbo og manifoil, men den ble nå solgt til fordel for noe litt nyere ;)

og i dag fikk jeg en stor pakke :D tror egentlig bildene taler for seg selv her ;) er hvertfall lillejuleaften her nå!

kom på kiwi og disse to pakkene ventet på meg..

iphone024-1.jpg

kan egentlig bare legge ut bilde av hver enkelt del ;)

iphone047-1.jpg

fuelcell 40L med skum

iphone045-1.jpg

ganske så stor IC 85cm lang.. 3" inn og ut :)

iphone048-1.jpg

prosport vannmåler

iphone049-1.jpg

bensinfilter

iphone050-1.jpg

bensinfilter og 044 bensinpumpe

iphone052.jpg

3" V-band klemme til eksosen

iphone055.jpg

silikon muffer

iphone056-1.jpg

klemmer til rørene og muffene

iphone058.jpg

3" alu rør til luften

iphone060.jpg

D2 hydraulisk håndbrekk

iphone064.jpg

skal ha dette stående rett opp

iphone062.jpg

det kommer en pakke til med litt mer deler etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med nye deler ja!

Men siden jeg ser at du har handlet bensinpumpe... Har du sjekket dine bensinrør, slanger og tank? "Noen" som jeg "kjenner" har jo hatt et aldri så lite problem med litt "korrosjon", så jeg får bare håpe at du slipper unna samme dritet som meg,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, uten at jeg har lest alle innleggene dine nå Joachim. Men hvilken motor er det du skal neddi med foresten? (a) Helt glemt det jeg :P Men nice de nye delene dine da! Stå på videre :D

Det blir først en m30b28 til den ikke vil mer, noe jeg ikke tar så lang tid, så denne bruker jeg null kroner på og kjører til den raser, så kjøper jeg meg en ny m30b?? Og satser heller på den.. 2,8l blir en vintermotor ;)

det skal være sikkert, men ble litt dyrt da.. men men ;) det trengtes så er vell greit!

Det skal være dyrt, bil er kun utgifter. Visse untak finnes. ;) Men altbetaler seg ved første prøvetur!

Jeg håper virkelig det, må nok ha noen sett med hjul klare da tror jeg :mrgreen:

Gøy med nye deler ja!

Men siden jeg ser at du har handlet bensinpumpe... Har du sjekket dine bensinrør, slanger og tank? "Noen" som jeg "kjenner" har jo hatt et aldri så lite problem med litt "korrosjon", så jeg får bare håpe at du slipper unna samme dritet som meg,,,

Jeg så det med bensin greia di.. Håper du får fiksa det.. Jeg har kanskje en sånn på min som du kunne brukt? Da jeg skal bygge ny rør fra fuelcellen med bare an koblinger, så jeg behøver ikke det orginale.. Tror jeg satser på og ha røra inni coupen og ikke under bilen, mindre som kan gå galt da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...