hypah Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Hvordan rør skal du bruke? Bygger du etter drifting regler så må du huske at det ikke skal være koblinger inni coupeen
joachim sørlie Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Vet ikke helt hva jeg skal bruke, men skal ikke ha koblinger inni, det blir kun baki bagasjen og i motorrommet! men takk for tipset
hypah Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Syrefaste rør tåler bensin, det jeg har tenkt til ihvertfall
joachim sørlie Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Jeg må tenke litt på hva det blir, men må ha noe som holder..
destroyy Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 1/2" alurør , billig, lette og bøye og funker knall fragola / bsbildeler forhandler slikt
joachim sørlie Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Var noe sånt jeg tenkte på.. Får vell bestille noen meter med det, hjelper kanskje på at ikke bensinen blir så varm også..
hypah Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 1/2" det man burde ha for å få bra nok flow på bensina?
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 1/2" det man burde ha for å få bra nok flow på bensina? 1/2=An8 mener jeg å huske.
|Ole| Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 An8 tur og an 6 retur kjøre eg, funker fett som faen...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 An8 tur og an 6 retur kjøre eg, funker fett som faen... Blir det på meg også, virker veldig utprøvd.
joachim sørlie Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Blir samma på meg også tenker jeg meg.. Men hvis man skal bruke alu rør så må man jo ha flenseverktøy da? For selve koblingene i seg selv er jo gratis..
joachim sørlie Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 1/2" det man burde ha for å få bra nok flow på bensina? 1/2=An8 mener jeg å huske. Stemmer at 1/2" er An 8 ja
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Blir samma på meg også tenker jeg meg.. Men hvis man skal bruke alu rør så må man jo ha flenseverktøy da? For selve koblingene i seg selv er jo gratis.. Vi la alurør i halvtom på Jødahl's M3, bøying er lett som bare det. Kjøper koblinger ment for 1/2 alurør og skrur det kun sammen.
joachim sørlie Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Trodde man måtte flense det ytterst jeg? Så røret buler deg utover liksom? Hvis det er så lett som du sier så blir jeg sykt happy!
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Trodde man måtte flense det ytterst jeg? Så røret buler deg utover liksom? Hvis det er så lett som du sier så blir jeg sykt happy! Det vi brukte var iallefall så enkelt. Tror det var fra Summit. Fulgte med en konet hylse du trer på røret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå