joachim sørlie Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 hehe, gleder meg til vi med bmw i hakadal skal kjøre sammen på gatebil til neste år jeg, i rekke
Svendsen Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 hehe, gleder meg til vi med bmw i hakadal skal kjøre sammen på gatebil til neste år jeg, i rekke Da får jeg henge meg på dere siden alle gutta i lillestrøm er for fine tel å kjøre gammle tyskre x)
gkw89 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 hehe, gleder meg til vi med bmw i hakadal skal kjøre sammen på gatebil til neste år jeg, i rekke Da får jeg henge meg på dere siden alle gutta i lillestrøm er for fine tel å kjøre gammle tyskre x) blir artig
joachim sørlie Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 huff, er feil bil hvor mange ganger må jeg forklare deg det der.. men grattis da, må få se bilder!!
joachim sørlie Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 er ikke det, skal MYE til før det blir feil altså! fint du kjører den på mandag da
Pedi Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 haha E30 M3 er da ikke feil Med "rett" motor i er det ikke feil, med original 4'er er det...
joachim sørlie Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 enig med pedi her jeg da morten nokså gromme mange av e30 rundt om..
Pedi Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Ville ikke hatt E30, men synes de er tøffe å se til enkelte. Skulle jeg hatt E30, så hadde det blitt en av to utgaver: Alpina B6S 3,5 eller M3 cab med S-motor i...
joachim sørlie Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Er det en ting jeg ikke liker er det E39 cab, men har aldri sett m3 cab.. Hadde jeg stått mellom e28 og E30 hadde ikke valget vært vannskelig for og si det sånn! Syntes e28 karroseriet er mye finere.. Det er min mening da, er ingen E30 hater heller akkurat!
Pedi Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Er det en ting jeg ikke liker er det E30 cab, men har aldri sett m3 cab.. Hadde jeg stått mellom e28 og E30 hadde ikke valget vært vannskelig for og si det sånn! Syntes e28 karroseriet er mye finere.. Det er min mening da, er ingen E30 hater heller akkurat! M3 cab er fet, med breie skjermer og ingen C-stolpe/bakluke som skjemmer Men jeg har faktisk alltid likt cabriolet'ene til BMW, det være seg E30/36/46... BMW har vært flinke der (og...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå