Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JEG HATER DIFFER!!

Ja, jeg driver med bakakslingen nå, og den vil absolutt ikke sammarbeide... Så får se hva slags diff som blir brukt til slutt.. Står mellom to helt like, bare den ene passer "firkanta" mellomaksel og dem andre passer den "runde".. Hvem burde jeg bruke med tanke på hva som holder? Tipper det er den firkanta..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, javell.. Men en ting stussa jeg på i dag, hvorfor står ZF kasse på 1,8l min? Hvis dem skal være så bra så skjønner jeg ikke hva den gjør på en så sur motor..

At det er heter ZF betyr ikke nødvendigvis ikke at det er best i test for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, javell.. Men en ting stussa jeg på i dag, hvorfor står ZF kasse på 1,8l min? Hvis dem skal være så bra så skjønner jeg ikke hva den gjør på en så sur motor..

At det er heter ZF betyr ikke nødvendigvis ikke at det er best i test for det?

Vel, tåler jo mer og har sluttutveksling på 1:1.. så ikke vet jeg :roll: rett meg hvis jeg tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, javell.. Men en ting stussa jeg på i dag, hvorfor står ZF kasse på 1,8l min? Hvis dem skal være så bra så skjønner jeg ikke hva den gjør på en så sur motor..

At det er heter ZF betyr ikke nødvendigvis ikke at det er best i test for det?

Hehe, nei! Men har sett mange bruker de kassene på turbobygg og slikt, og ser nesten aldri noen til slags heller.. Har jo en getrag 260 kasse også, hva blir best av den og ZF kassa? Som tåler juling..

Erik, lommeboka sier vist at det kan den inne akseptere... Ble litt budsjett sprk på alle turbo tingene jeg kjøpte her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vell tenke på at det finnes mange forskjellige zf kasser og da. tror nok ikke zf kassa på m10n din er den beste gitt. jeg kjørte med 260kassa og synes den funka fint. morten kjørte vell og 260kasse på sin m30 med 1,5bar i ladd og hadde ikke noe problem med det. og vis du skal bruke m10 kassa så må du sikkert bruke den mellom akslingen osv og den kommer til og se ut som en potetskru. jeg knuste en slik mellom aksling med min orginale 518 ved litt sparking i 2gir;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...