Morty999 Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 sorry å si det.. men hvorfor i all verden skal du ha den lavere? ser jo bare teit ut
joachim sørlie Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 kan ikke ha den lavere. må heves, men det blir ikke gjort før det er noe justertbart, og må ha noen 17" forran hvertfall og da må den høyre opp!
joachim sørlie Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Fikk gjort en liten ting i går også, noe i fronten! Kan noen gjette?
joachim sørlie Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Nei, behøver ikke det, 518 raddisen funker så bra har jeg hørt...
ealoken Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 518 radiator på 3.5 motor som skal brukes. lykke til. da har du vel lagt på gul folie da
joachim sørlie Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Haha. Skal selvfølgelig ikke bruke den lille 515 radiatoren, blir 535 Og ja, det ble vist gule lamper og tåkelys i går! Ble altfor fornøyd!
joachim sørlie Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Dataen konka jo ut i går som du vet.. Så må vente til jeg får den tilbake, da kan jeg legge ut noen
Hogstad Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Filmen er forresten kjøpt hos Hogstad Trading
Lamek Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 For et arbeidsmot du har.. Skruing utendørs:) Ser ut som det blir bra bil til slutt:) STÅ PÅ
joachim sørlie Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Takker, det er ikke alltid like morro og drive på ute.. Og det er umulig og finne et sted og stå i vinter virker det som også.. Så prøver hele tiden og finne et sted, men er vannskelig hvertfall for meg som ikke har lappen og kan kjøre et godt stykke til der bilen kunne stått.. Men finner nok et sted til slutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå