Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vil helst ikke tenke på det! ja er noe jeg veldig skulle hatt:P turteller har du jo, så du trenger bare lyset, noe jeg tilfeldigvis også har liggende til deg;)

hehe, og du trenger bare en turteller ;) jeg har begge deler jeg.. :D

Hvor kjøpte du vifta til oljekjølern?

kjøpte den av en venn som skulle egentlig ha den på banebilen sin, men fikk ikke brukt for den alikavell :) men kan høre med han når han kommer hjem fra usa hvor han kjøpte den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig,ikke kjip ut kronene på sprut.. Kjøp noe som flesteparten har og kan og er lett og evt få gjort no med om det skulle være noe.. Kjedelig og stå på treff med noe feil i for eks sprutet og du har ingen og spørre.. ;) Jeg har bare hatt autronic for eks og er knallfornøyd med det :) Og skulle det være noe tull er det jo null problem og få hjelp til og fikse det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det blir ms3, der har jeg noen kompiser som er ganske flinke, som jeg vet kan det meste :) bare og ringe dem da!

men... ja.. hva skal jeg si? e28`n ble plutselig litt ned prioritert her nå, valgte og kjøpe meg syden tur til sommeren nå, jeg og en kompis bare.. så der røyk jeg på litt, også driver jeg og prøver og fikse alt med russe tiden! så det tar sitt det og gitt, så e28`n får bare vente litt til med de delene jeg hadde tenkt til og kjøpe :) syntes jeg skulle unne meg den turen til syden, første gang jeg har brukt pengene på meg selv og ikke bilen på veldig lang tid -.- så det gleder jeg meg til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..Ja man må unne seg litt selv og..Evt får du bare jobbe mer :P Ja må ikke gi opp e28n hvertfall... ;) Ja godt og høre du skal ha sm3 ;) Verdt hver eneste krone,kjører det i e28n selv ;)

hadde man bare hatt jobb, er pokkern meg ikke lett det der, ingen tar inn folk om dagen.. blir nok litt enklere og få seg jobb når man får lappen :)

jeg stusser veldig på om jeg skal lage meg hardykobling i alu, hva tror dere om det? tror det kan funke bra jeg, blir stumt, men men :D

ellers har jeg sååååååå JÆVLIG lyst til og bygge min lik med samme bredding som den her.. veldig, veldig lyst... hatt det i snart 1 år sikkert.. første gangen jeg så den på bilde smelta jeg helt, er bare noe jeg elsker.. den breddinga med alpina front..

de fleste vet nok hvor jeg vil nå, så fyrer opp med noen bilder! hva tror dere om det? har jo tilgang på blikkenslager verksted, så burde jo gå! pappa har jo drivet med det i alle år også..

528g.jpg

528h.jpg

528i.jpg

528j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...