Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er faktisk ganske viktig med godt grep i drifting selv om mange ikke tror det ;)

Det er jeg ikke uenig i men det kan bli for mye av en ting også, man må finne det riktige balansepunktet.

Til du får kjøringa skikkelig i fingrene burde fokuset være å bygge en kjørbar, "moderat" bil som også ealoken og Pedi nevnte. Jeg er ikke negativ til hverken prosjektet eller planene dine, jeg gir deg bare noen tips underveis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært 18 år og drømte om bredda volvo 740, kjøpte alt av deler, skjærte og stod i, manglet penger, gikk lei og solgte hele dritten.

Det finnes flere år og flere biler, bygg denne med standar skjermer og få kjørt :)

Er du snill gutt så kanskje du kan få prøve min til sommern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært 18 år og drømte om bredda volvo 740, kjøpte alt av deler, skjærte og stod i, manglet penger, gikk lei og solgte hele dritten..

Du er ikke alene der. Å være ung og uerfaren er ikke like lett i dette gamet her. Å bygge noe som virkelig er fett, koster penger, penger, penger og atter penger. Og i tillegg så bør en ha en god dose med tid, erfaring, tid, pågangsmot, tid, erfaring, tid, pågangsmot - og ja, nevnte jeg penger? Hehe... Det kan være en vei å gå.

Min første bil kjøpte jeg som 15-åring, en Volvo Duett. Hadde store planer, skulle bygge meg en EPA-traktor slik som svenskene - bare at denne skulle være fulleffekt/skikkelig gir. Men min far hadde jo en drøm om å restaurere den i originalstand (selv om det var min bil)... Så etter dilling og dalling, ble bilen solgt 4 år etter... Heldigvis... For jeg havna i førersetet på en E12 på 18-års dagen, og har aldri angret på BMW etterpå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere kommer med gode råd som alltid, det beste er nok helt klart og kjøre litt først, ha det morro på banen og kose seg, så jeg ser at det her faktisk gir uttelling :) har begynt og koste en god del det her nå, hadde aldri drømt om at det faktisk ble så mye, men pytt pytt! lever kun engang :D

og det med deler, så har jo jeg egentlig det meste jeg trenger nå da, mangler bare og montere.. syntes det er like greit og ha det meste med engang når man først starter, så man slepper og vente og vente og kun få gjort litt og litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde vell utrolig nok neonlys på olabilen min, når jeg var 13.. ;) haha! bygde faktisk en ny olabil i fjord sommer, den syntes jeg ble feit :) var med i olabil løp, fikk 2 raskest tid og fiasko prisen, tok en liten brekksladd på asflaten og gikk kast i kast nedover der :D

syntes selv jeg er godt i gang hvertfall, har jo ikke tid til så mye osv da jeg går på skole og driver med det mye.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...