Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

god kveld :)

fikk med en kompis ned på verkstedet i dag, da sier det seg selv at det ikke blir gjort alt altfor mye.. ;) men dog, fikk gjort litt som måtte gjøres, noe jeg har utsatt og utsatt.. ikke bra :roll:

nemmelig og vaske blokka på den andre siden som ikke var lakka.. det var MYE møkk og olje klin på den.. så det var ikke bare bare og få av der motoren stod oppe, så da var det frem med noe skikkelig såpe og skrubbe kost.. (stålbørste) det tok sin tid, men det ble veldig bra :)

iphone019-6.jpg

så da var det bare og sette seg ned og skravle litt mens blokka tørka med varme på seg... koselig det :P

når den var tørr så stod lakkinga for tur 8) veldig fornøyd med den lakken jeg bruker! blir bra syntes jeg..

iphone022-7.jpg

mens jeg holdt på, hvorfor ikke lakke fuelrailen og toppdekslet?? joda, det ble også tatt! :mrgreen:

iphone027-6.jpg

iphone026-5.jpg

iphone028-6.jpg

hvis ikke det der lyser opp nok nå, da vet jeg ikke.. hehe! litt sært for mange av dere sikkert, men.. man lever bare en gang 8)

begynte også på innsuget ( ikke spørr hva som har skjedd med det ang farge... #-o ) men hvertfall så fikk jeg merket opp der jeg skal borre hull til gass spjeldet.. veldig usikker på om jeg skal få noen til og sveise på et bend sånn som destroyy har gjort, eller om jeg skal planslipe det og sette gass spjeldet rett på, hva tror dere :?:

iphone023-7.jpg

det var alt jeg rakk i dag, mer i morgen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. jeg hadde villa sveisa på ett bend. da overføringa til gassvaieren blir best mener jeg. har ikke bilde av hvordan folk gjør det når de monterer spjeldet rett på innsuget men vaieren går igjennom innsuget vis du skjønner. jeg sveisa på ett bend på gamle 545en min. og det funka fjell. hadde det ikke vært for at jeg klarte og knekke 2 av flensene mot toppen på det så hadde du skullet få kjøpt det billig..

26966_381861762610_534367610_4296959_6869154_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik, det vil jeg veldig gjerne! :D avtaler nærmere vi..

pedi, jeg tror også at jeg tar den før.. er jo så mye delte meninger om det, men det vil vell si at begge deler funker? ;)

halfdan, tror også det blir til og sveise på et bend.. men må finne noen som kan gjøre det for meg.. sendte deg forresten en sms.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...