Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er dere helt sikker på det der? :D Hehe , planer om ett lite turbo prosjekt på 528n min også etterhvert som jeg har kommet ett stykke på 535n. Men ser det er en del som setter lmm på trykksiden? Der det har fungert greit? Men har ingen erfaring med det selv alstå, men M102/M106 kom vell orginalt med lmm før turbo? Så sånn sett burde vell funke det også? Ikke vet jeg :( Hørt at mange ryker etter turbo også ja, men kommer vell litt ann på trykk også?

Her kan du nå se hvordan de gjorde det med innsuget :D

http://autogym.swedishforum.net/t5-henr ... -535-turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye erfaring med det selv, men har hørt av andre at det kan være litt mer problematisk med LMM etter turbo...

Eg har prøvd begge deler, eg har best erfaring med lmm før turbo. Synst den gjekk finere og reinere da, korfor veit eg ikkje. Kjem jo også an på kor mykje trykk man skal kjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker bare for at dere hjelper meg nok engang! :D LMM blir plassert forran, tror også selv at det er det beste.. :)

fikk også gjort litt småting i går :) kanskje jeg stikker en tur ut i dag og før kinoen i dag, kanskje! ;)

og jeg har jo aldri vært noe flink til og ta masse bilder, det glemmer jeg bare bort.. hehe! :)

men fikk lagt ferdig eksosbandasjen på grenrøret, monterte det så på motoren :)

iphone007-Kopi.jpg

iphone005-12.jpg

iphone018-12.jpg

iphone010-14.jpg

iphone014-5.jpg

iphone015-8.jpg

kunne kanskje vært litt nærmere motoren? tror jeg må bygge om hjulhuset mitt bittelitt kanskje.. :P men det går veldig fort, så ser ikke tungt på det! :D man bygger jo motor med bil rundt.. hehe..

iphone024-7.jpg

lurer også på WG plasseringen.. går det og ha den her jeg har plassert den nå og ta eksosen rett opp i downpipen? eller blir det håpløst?

iphone022-8.jpg

iphone019-7.jpg

iphone020-7.jpg

kommer også litt svarte detaljer rundtom kring.. 8)

iphone011-12.jpg

det var det jeg hadde bilder av.. får vell bare bli flinkere til og ta de fordømte bildene.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...