Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

halla karer!

gjett en ting? jeg hadde med kamera i dag.. hehe! men igjen da, alltid en ulempe.. jeg glemte minnekortet hjemme, så var bare plass til 13 bilder på internminnet.. #-o

hadde jo fått lakkert litt deler i går, så fikk montert brakketen til servoen og dyanmoen.. :)

motor001.jpg

motor003.jpg

monterte også toppdekslet for godt..

motor004.jpg

lakket også fordeleren svart.. mye finere! :D

motor006.jpg

her er også plugg ledningene på plass.. tror jeg må ha noe eksos bleie på turboen..

motor009.jpg

motor012.jpg

stemnings bilde av hvordan den står nå..

motor010.jpg

OG plutselig stod morty999 på døra her :D han var blid og fornøyd, fant frem til og med.. hehe!

han hadde med seg oljefilterhus, så jeg får uttak til turboen og oljekjøleren og motorfester til meg.. det var jeg super happy for.. måtte ha de gamle festene! så nå har jeg to ting mindre og stryke av på lista, deilig!

god kveld, og kos dere med denne.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var gøy. Men stusset "litt" på en ting da. Toppdekselet på plass for godt? Har du justert ventilene først? Det er nok en ting du garantert må gjøre. Sjekk også at oljerørets banjobolter ikke er løse. Skru de gjerne ut og sett de inn med Loctite... Osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk NÅ problemet begynner... For i og med at jeg begynner å nærme meg slutten, så er det fort gjort å la det gå fort i svingene. Det er nå detaljarbeid begynner å bli visuellt. Om en er aldri så nøyen med allsalgs i feks understell, vil ingen se det. Det jeg driver med nå - og fremover er det som vil vise til hvermansen... Og det er ikke lett å bremse opp, og ta det med ro, nå som jeg snart er startklar osv... Det er såååå enkelt å "skal bare" fremover nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...