Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha.. jo det var det da ;) prøver og få sendt innsuget til sveising denne uka.. har også begynt og jobbe 2 dager i uka nå, så det tar devserre litt tid, pluss jeg har madkrock mye oppgaver på skolen fortiden, pluss alt det andre vi ungdommer surrer med !! :mrgreen:

status er egentlig, må komme meg på GS og kjøpe noen pakninger så jeg får montert innsuget og litt annet snacks, da får jeg kobla opp ledningsnettet igjen og da går egentlig det meste rimelig fort! må også sveise litt rust i motorrommet før jeg får tenkt på og sette i motoren.. men tipper jeg må modde litt i hjulhuset pga turbo, så regner med jeg bare setter i motor og tilpasser det meste, tar den ut igjen og lakkerer det opp :) da går det veldig fort og montere det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft prosjekt. men du må nok kappe litt i rammen over rammen for å få plass til grenrøret, vist du har handlet på MV. prøvemonterte mitt grenrør å turbo i min e28 med m30b35. der måtte eg kappe litt i "rammen" men ikke selve05577qgthywu2axq2klv.jpg rammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...