martinwenberg Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Ser bra ut det her! Stå på videre Står sikkert i tråden en plass, men når tror du at motoren kommer tilbake i bilen ?
joachim sørlie Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 haha.. jo det var det da prøver og få sendt innsuget til sveising denne uka.. har også begynt og jobbe 2 dager i uka nå, så det tar devserre litt tid, pluss jeg har madkrock mye oppgaver på skolen fortiden, pluss alt det andre vi ungdommer surrer med !! status er egentlig, må komme meg på GS og kjøpe noen pakninger så jeg får montert innsuget og litt annet snacks, da får jeg kobla opp ledningsnettet igjen og da går egentlig det meste rimelig fort! må også sveise litt rust i motorrommet før jeg får tenkt på og sette i motoren.. men tipper jeg må modde litt i hjulhuset pga turbo, så regner med jeg bare setter i motor og tilpasser det meste, tar den ut igjen og lakkerer det opp da går det veldig fort og montere det igjen
martinwenberg Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Okei, liker planene! Hehe, vi ungdommer har mye å surre med ja
joachim sørlie Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 ja, vi har det vett.. men det hører med, så tar det ikke så altfor tungt egentlig, bilen blir ferdig når den blir ferdig..
Pedi Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 ja, vi har det vett.. men det hører med, så tar det ikke så altfor tungt egentlig, bilen blir ferdig når den blir ferdig.. Den tanken der støtter jeg.
joachim sørlie Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 hehe, bra og høre har tatt laaang tid dette her, så gjør ikke noe om det går noen mnd/uker ekstra føler jeg er jo mest for morro og hobby jeg gjør det her, pluss og lære alt mulig rundt alt det med og lage seg bil
martinwenberg Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Bra og ta seg tid og ikke stresse ja. Jo mer nøye du er, jo mer lærer du Som sakt, er farlig når det nermer seg oppstart, er lett å ta snarveier da. Men synes det er bra at du tar deg tid
cato'n Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Tøft prosjekt. men du må nok kappe litt i rammen over rammen for å få plass til grenrøret, vist du har handlet på MV. prøvemonterte mitt grenrør å turbo i min e28 med m30b35. der måtte eg kappe litt i "rammen" men ikke selve rammen
joachim sørlie Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 se der ja, var litt redd for det! men det går lett, ikke altfor store jobben heldigvis men lurer på og glassblåse innsuget, blir det ikke utrolig lett og få fingermerker osv på det etterpå da? det er jeg IKKE keen på!
cato'n Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 er fint me glassblåsing men ja du får lett merker i det. vist du ikke behandler det me noe
M|Fjeld Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Hør med Morten! Han glassblåste et innsug og dekka det med et eller annet, funka fjeld
Svendsen Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Få det innsuge a Sørlie! så skal jeg blåsa det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå