Pernezz Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Tøft prosjekt. men du må nok kappe litt i rammen over rammen for å få plass til grenrøret, vist du har handlet på MV. prøvemonterte mitt grenrør å turbo i min e28 med m30b35. der måtte eg kappe litt i "rammen" men ikke selve rammen Sveiser du med PINNER??? Misunner deg ikke...
joachim sørlie Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 Få det innsuge a Sørlie! så skal jeg blåsa det ! var liksom det som var planen da men må finne ut hva jeg skal gjøre med det etterpå! og det der er vell mig?
Pedi Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Ser definitivt ut som håndtaket til et pinneapparat...
cato'n Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 mig ja . har sveiset inn inderkjermen for att turboen skal få litt mer plass å bevege seg på med aks. men selvom eg har gjort det. har eg no 225/35-17 dekk. å har 4.7cm plass på full demping å sving
Pedi Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 mig ja . Ser fortsatt ut som en pinnesveis-holder, og ikke en mig-pistol for meg da... Men men...
M|Fjeld Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Trodde det først var en pinnesveis jeg også.. men studer bilde ekstra nøye så ser man "pistolen" godt gjemt baki der
Pedi Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Jaggu er det en mig-pistol. Såg ikke det på telefonen jeg, før jeg zooooooomet nå
cato'n Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 No er ikke eg noe mester på å sveise. men har sveist me pinne før å vet no veldig godt att man ikke kan helsveise så tynt stål med mig eller pinne. så derfor er det pungt-sveist, å det går no ikke ann me pinne-apparat
VegarVS Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Jaggu er det en mig-pistol. Såg ikke det på telefonen jeg, før jeg zooooooomet nå godt å vite at jeg hadde rett for en gang skyld
Svendsen Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Men om det er mig eller om det er mag er vel ikke lett å "se" på bilde da
cato'n Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Det er sveiseapparat fra biltema med gassflaske men poenget me bilde var å vise ha han måtte gjøre for å få det til å passe
joachim sørlie Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 jaa og jeg takker for det, for nå veit jeg at jeg må gjøre det og kan like så godt gjøre det før jeg putter i motoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå