Bassedrammen Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Er masse plass i bilen vår hvertfall og det der så ganske likt ut
joachim sørlie Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 heyhey bilen har jo stått nedsnødd en liten stund nå mens jeg har hatt andre ting og gjøre, men i dag ble det bra vær og mildt, så da gikk det som en lek og ta av snøen!! gleder meg til jeg får på de gule lyktene og tåkelysa! syntes den er litt rå jeg da, med bur og litt smålav, er nok noe med at jeg har eid den i så mange år nå og lagt sjela mi i den
martinwenberg Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Den er tøff ja! Gleder meg til du får på lyktene og grillen. Fikk du gjort noe mer enn å bare ta av snyen?
joachim sørlie Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Nei, tok bare av snøen og shina litt på alpina'n
joachim sørlie Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 huff, ja.. er blitt det i vinter.. eeeeeeeeeeeegentlig lei føler jeg.. er så vannskelig og holde på med det her uten noen jobb, tar så lang tid og koster mye, mye mer enn hva man tror.. men håper det kan bli ferdig engang så kanskje man får prøvd dettaa her!
helland Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 det blir vel bra bare å ikke stresse huff, ja.. er blitt det i vinter.. eeeeeeeeeeeegentlig lei føler jeg.. er så vannskelig og holde på med det her uten noen jobb, tar så lang tid og koster mye, mye mer enn hva man tror.. men håper det kan bli ferdig engang så kanskje man får prøvd dettaa her!
Svendsen Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Skal hjelpe deg å få detta i sammen jeg Sørlie må se å få ferdig motor og få bilen lakkert
joachim sørlie Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 her skjer det ingenting om dagen..
joachim sørlie Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 fikk igjen gløden etter jeg var ute og kjørte litt med morty999 her i helga, så vi får se hvordan ting går fremover, jeg er hvertfall motivert igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå