Pedi Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Er dette Lamin-X? Har sterkt vurdert det på min egen bil, men jeg syns det er litt feil farge... Skulle hatt tak i gule Hella-lykter, men de jo umulige å få tak i...
joachim sørlie Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Skrevet Mars 16, 2012 Det er ikke lamin-X .. Vet ikke helt hvilken type dette er, men likte fargen på den veldig godt, er nok mer gul i virkeligheten enn på bildene, så jeg liker det ( tror jeg )..
ealoken Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Er dette Lamin-X?Har sterkt vurdert det på min egen bil, men jeg syns det er litt feil farge... Skulle hatt tak i gule Hella-lykter, men de jo umulige å få tak i... feil. jeg har slike... hehe.
Pedi Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Er dette Lamin-X?Har sterkt vurdert det på min egen bil, men jeg syns det er litt feil farge... Skulle hatt tak i gule Hella-lykter, men de jo umulige å få tak i... feil. jeg har slike... hehe. Hella lykter du har, med 4 gule innsatser? Dammit!!! Jeg vil også ha...
ealoken Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Er dette Lamin-X?Har sterkt vurdert det på min egen bil, men jeg syns det er litt feil farge... Skulle hatt tak i gule Hella-lykter, men de jo umulige å få tak i... feil. jeg har slike... hehe. Hella lykter du har, med 4 gule innsatser? Dammit!!! Jeg vil også ha... nye orginale BMW lamper.
ealoken Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 er hette på nærlysene og spesielle pærer på fjern (BMW SPEC ) og gule reflektorer i tåkelysene.
Pedi Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 er hette på nærlysene og spesielle pærer på fjern (BMW SPEC ) og gule reflektorer i tåkelysene. Stemmer, det er de franske lyktene det... Er ikke DE jeg tenker på...
bmwgrace Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Prøvd å sett etter Hella-lykter på eBay? Tror de skal ha det.
Pedi Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Prøvd å sett etter Hella-lykter på eBay? Tror de skal ha det. Sånn ca i 3 år nå.... Fant ett sett for lenge siden, men lot det gå fra meg - trodde de var lettere tilgjengelig... Tabbe...
bmwgrace Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Prøvd å sett etter Hella-lykter på eBay? Tror de skal ha det. Sånn ca i 3 år nå.... Fant ett sett for lenge siden, men lot det gå fra meg - trodde de var lettere tilgjengelig... Tabbe... Jaja, sånn er det.
joachim sørlie Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Skrevet Mars 16, 2012 Da er det jo bare og lime på folie hvis du vil ha gule lykter, taper jo ikkenoe på i prøve liker du det ikke, riv av..
joachim sørlie Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Fornøyd jeg er tøff ifra veien når den står der lav med gule lamper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå