Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom igjen nå sørlie! det er jo ikke så lenge til bilen står å går ut på gårdsplassen å du kan tenke den fikk jeg til!

men det er som Moe sier du har klart 50sider på 1 år jeg har klart 3 sider på 1 år!

så slapp av ut påska å hiv deg rundt etter det så satser du å bli ferdig til juni ;) så kommer du til mo i rana å kjører der ;) er hvertfall det målet jeg har satt på min nå ;)

viewtopic.php?f=11&t=191578&hilit=wide+ass

her kan du jo se link fra tråden min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lista over ting du må gjøre er jo ikke stor, sånn i teorien, må bare starte med ting for ting.

ja, skal ta deg med ut på tur når min er ferdig ;)

sant, er ikke altfor mye igjen :P må få ferdig motor og sveisa motorrommet, det som holder litt igjen.. det med motorroommet!

De siste innleggene som ble skrevet her nå, burde vært nok motivasjon i seg selv. :)

joaaa, mangler fortsatt en del føler jeg men.. :roll:

Hmm. Kanskje jeg skulle sakt at jeg setter schulzen på vent jeg og pga lite motivasjon sånn at jeg får litt peper for det og kanskje litt mer motivasjon igjen?

vet ikke helt om det hjelper så fryktelig mye men :)

Treiging.. :D

Du og jeg starter NÅ så ser vi hvem som blir først ferdig! ;)

Hiv deg rundt nå i påsken og ta deg en kjempeøkt med å skru sammen motor og få den i bilen så skal du se du syns det er gøy å holde på med bilen igjen! Det var det jeg gjorde når prosjektet mitt stoppet opp og du ser jo hvor jeg er nå. Man har veldig lett for å se svart på ting og tenke at "uff, jeg har jo ALLE de tingene igjen!", så går man rundt og tenker hele tiden at "nei i dag så orker jeg ikke, kanskje i morgen.. Jeg har ikke noe grunn til å stresse for jeg har jo uansett andre biler å kjøre med.." etc. Men iblant må man bare bestemme seg for å skru enten man vil eller ikke, sette seg realistiske mål og bestemme seg for at denne dagen/helgen/uken SKAL man bli ferdig med de og de tingene. På den måten tupper man seg selv litt i ræva og samler motivasjon til å fortsette, det morsomme er ikke å sitte å tenke på alt man har igjen, det morsomme er ikke alltid å skru, det morsomme er å se resultatet av det man har strevd for så lenge og være stolt av det.

På under ett år har du nådd 50 sider, hva har jeg?

Bare 17 sider, hvis ikke det er motivasjon så vet ikke jeg. :)

moee du moe..

vil ikke bli ferdig før deg eller stresse med det! men og fått motor i bilen hadde hjulpet mye tror jeg, da ser jeg at jeg faktisk er på vei til noe og ikke bare skrur og skrur og ikke kommer noe lengere..

men samtidelig vil jeg ha Alpina`n helt 100% strøken.. vil kjøre rundt i noe som ser bra ut, så da må e28`n vike litt til tider.

og hvorfor jeg har fått så mange sider aner jeg ikke.. er bare masse prat her vettu og lite som blir gjort :)

Helt enig.

Del bilen opp i seksjoner, og sett deg delmål med fullførelse. DEN dagen bruker du på feks bakstilling. Hold fokus på den til den er klar. Så neste skritt osv osv..

Dette er måten å gjøre det på. Jeg har selv måttet gå den veien, piece by piece - det vet jo du som har vært en ivrig tilskuer. Det flasker seg tilslutt. Ikke se på alt som må gjøres, se på delmål som en utfordring heller... Og vips så er du klar...

bakstilling er så og si ferdig, er bare umulig og få tak i en medbringer som passer den lille diffen som passer de store drivakslingene.. NOEN SOM HAR????

og ja, jeg vet det er veien og gå :) motor og motorrommet må bli ferdig før jeg får gjort noe mer, så det må bli ferdig :)

håper jeg blir klar en vakker dag :)

Nå må du slutte å tulle Sørlie! Denna bilen blir ikke satt på vent, skal sparke deg så hardt i rævva at du får tilbake motivasjon jeg ;-) Klart det tar tid, men noen pause? nei nei! (de tre "T"r, ting tar tid)

har ikke kjørt den bilen her på over 1 år snart, klart det depper ned litt :!: pluss, det er mye annet som skjer, det vet jo du best av alle her ;) er ikke alltid bilen får tid rett og slett...

Kom igjen nå sørlie! det er jo ikke så lenge til bilen står å går ut på gårdsplassen å du kan tenke den fikk jeg til!

men det er som Moe sier du har klart 50sider på 1 år jeg har klart 3 sider på 1 år!

så slapp av ut påska å hiv deg rundt etter det så satser du å bli ferdig til juni ;) så kommer du til mo i rana å kjører der ;) er hvertfall det målet jeg har satt på min nå ;)

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... t=wide+ass

her kan du jo se link fra tråden min ;)

nei, er egentlig ikke det, men er mye smått som alltid tar mye tid og penger som ingen ser før man virkelig setter seg inn i ting.. og ja, jeg har klart 50 sider, det har ikke skjedd så utrolig mye på de sidene, såklart det har skjedd litt, men ikke så mye som fks andre med langt under halvparten, glad i og skravle litt jeg vettu :)

men må vell begynne igjen snart og få fortgang på det her, fortjener og bli brukt den bilen her! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men må vell begynne igjen snart og få fortgang på det her, fortjener og bli brukt den bilen her! :twisted:

Now that's the spirit.. 8)

til og med JEG har begynnt igjen. å dere har fint vær, her snør det som bare f*@¤

så kjenner følelsen å miste alt av spirit ja.. desverre. men stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...