Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

Kult med rustent panser, men hva sier reglene på Gatebil til det? :)

Syns jeg leste de hadde blitt så strenge, men husker ikke noe om rust da..

usikker på den gitt, etter nye Rudskogen ble bygd har dem jo blitt skikkelig strenge.. :?

De må vel klare å se litt mellom fingrene når bilen ser grei ut men har et rusta panser.

Jeg satt tilfeldigvis å leste på dette her en dag, så legger det likegjerne ute her. Håper det ikke er noe problem for Joachim :)

Krav til bil –

Bilen skal være i topp teknisk stand, og se både hel, pen, ren og fin ut. Akkurat som på veien. Lurvete, bulkete, rustne biler vil ikke få kjøre. Støtfangere skal være påmontert og skikkelig festet. Dette gjelder også drifting og andre løpsbiler.

ja, det stemmer, de reglene kom vell ut for 2011 mener jeg og si.. men når det er looken på bilen så vet jeg ikke hva dem sier til det, enda.. må gå an som du sier og se litt mellom fingra og se at det er stilen :) men det finner jeg nok ut.. [-o<

Dette blir knalltøft :D:D

du har troa? :) jeg tror det kan bli litt tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Løft panseret litt i fremkant så vannet renner sakte bakover og av panseret når det regner, slik at det "ruster bakover" i bilens fartsretning, hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg er ikke selv noen fan av rustpanser, men folkens.. han har jo fortsatt bilens originalpanser i hvitt.. Dette er bare et ekstrapanser han for gøy kan veksle på å ha på bilen, et allerede "skrotet" panser pga rust. Er det dette han har lyst til er det bare å la han gjøre det, after all så er det jo ikke deres bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løft panseret litt i fremkant så vannet renner sakte bakover og av panseret når det regner, slik at det "ruster bakover" i bilens fartsretning, hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg er ikke selv noen fan av rustpanser, men folkens.. han har jo fortsatt bilens originalpanser i hvitt.. Dette er bare et ekstrapanser han for gøy kan veksle på å ha på bilen, et allerede "skrotet" panser pga rust. Er det dette han har lyst til er det bare å la han gjøre det, after all så er det jo ikke deres bil!

skjønner skjønner :)

virker ikke som at det er alle som skjønner at jeg fortsatt har det hvite :) er kun for morro og for og se hvordan det kan bli, jeg har litt troa :)

hva har jeg og tape?

iphone004-15.jpg

iphone005-14.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...