Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slikker sol i Tyrkia ennå jeg, skal hjem på søndag.

Men da står nok Pernezz klar og utolmodig med snekkerhammeren, så dagtid blir nok viet hans hus. Og jeg må mekke litt på chopperen først av alt, slik at jeg får brukt den før sommeren er over - så jeg håper Pernezz blir med meg på den et par-tre kvelder, slik at jeg kan dille litt med E28en til neste helg ellerno... Og det blir desverre nok bare kjedelige updates... Jeg er redd E28en ser vinteren 2012/13 komme med lavt oljetrykk, men forhåpentligvis med ny lakk gjerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilen finner jeg nok tilslutt, er ikke redd for det. Det jeg er redd for, er at feilen vil utgjøre mange arbeidstimer og mange titalls tusen kroner (les: bygge ny motor), og det har jeg ikke råd til nå...

Jeg syter såå jævlig bare å ta toppen av igjen for å sjekke der, at du nok ikke vil tro det engang... Motorrommet er jo liksom 95% ferdig nå, og vil ikke ha toppen av nå. Ei heller motor ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ikke sveise i ny plate i bunnen av batterikassa?

skal du kun ha steinbrett og org fanger? eller leppe? :)

Blir bygge duckting rundt den hvis du vet hva det er..

Og blir vell kanskje org fanger ja ;)

Det med sveisen, virker som det skal holde, gitt den juling med hammer og virker som det holder, men skal prøve og gjøre det bedre fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles han kompisen din som sveiser?

Tror nok han må justere litt på det apparatet ditt, virker som det er en liten mix av "The Big Three" her... Mating, varme (les:strømstyrke) og erfaring...

Mye av den sveisen ligger nok i overkant utenpå. Prøv dere frem med høyere strøm, evnt mindre mating, for å få en bedre innsmeltning. No offence, bare et tips...

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...