Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er vell e28'n så godt som solgt.. Litt merkelig og tenke på da dette er den aller første bilen min, har et forhold til den.. Men er blitt så lei, så skal bli godt og starte på noe nytt og helt fra bånn av :)

Tråden blir for all del ikke lagt ned på noen måte, er ikke det siste som kommer fra meg ;)

Litt synd dette Joachim.

Men husk at når du starter et nytt prosjekt, prøv å ikke gap over alt på en gang. Del prosjektet opp i bolker, og sett deg delmål. På denne måten er det lettere å ikke gå lei.

Men hvis du kjøper deg en ny bil/prosjekt, så er det bedre for oss kikkere å følge en ny tråd som kun omhandler DEN bilen... Mindre rotete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Pedi, er jo en bil jeg har lært hvordan en bil generelt fungerer, og hvertfall e28 :) så vil være merkelig og sette den på henger for og selge.. Men thats life! Neste prosjekt blir nok tatt veldig i epoker så en ting funker før jeg går løs på noe nytt igjen :) lært veldig mye lurt av alle her på forumet som gjør det kanskje litt lettere og starte på noe nytt med blanke ark og få gjort ting skikkelig :)

Og moe, hvorfor tror du det er e30? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg monter fronten igjen for siste gang, gått over bilen før den blir tatt over av ny eier i morgen.. Småtrist og tenke på at på fredag står det ikke noen hvit e28 der mer.. :( men vet at den kommer et sted der den kommer til og få det fint og leve resten av livet i kristiansund! :D

Så det begynner og nærme seg slutten på dette kapittelet og tråden.. Kommer nok en liten update på fredag :) god natt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo alle sammen :)

dette blir vell siste oppdateringa her i tråden :? bilen er nå solgt til andros her på forumet, som jeg tror kommer til og lage noe fett ut av denne, den gikk hvertfall til riktig garasje der jeg vet den blir gjort ferdig :)

fikk med meg Joacim på roadtrip til dovre, " tar ikke så lang tid, går nok fort" HEHE.. tok nok litt lenger tid en vi trodde, dro kvart over 5 og møtte halfdan og anders 10.. så tok sin tid :) hehe!

her står bilen på hengeren rett før vi dro, begynte og gå opp for meg at nå skal den faktisk bort! :shock:

DSC_0997_zps95492fa4.jpg

DSC_0998_zpsf015c216.jpg

så da var det bare og sette seg i bilen og gasse oppover og nyte norsk natur! :lol:

DSC_1000_zps33967aec.jpg

DSC_1006_zpse8b81c4c.jpg

og plutselig var vi fremme og bilen var av hengeren.. :-s

DSC_1010_zps4ab5c7bb.jpg

men som kanskje mange har skjønt via her eller face så kom ikke Anders og Halfdan tomhente de heller! :mrgreen: de hadde med seg en E30.. kremt ja,, du leste riktig.. jeg E30.. :roll:

DSC_1011_zps382ab66d.jpg

så lessa vi opp E28`n og E30`n på hengerene og satte snuta hjemover igjen.

DSC_1013_zps5616df2e.jpg

og plutselig hadde jeg solgt e28 og var blitt e30 eier.. :lol: planene er klare, dette blir bruksbil i vinter. må prøve og få til M-tech 1 på den, mangler bare bakfanger nå! så om noen har en, vær så snill og send meg en PM! ;) den blir nok pussa ned og lakkert på nytt i en litt mer normal farge 8)

DSC_1020_zpsa0041342.jpg

DSC_1021_zps97cc56c6.jpg

trenger litt kjærlighet i rumpa, og har noen høyre startech lykt, send meg en PM :D

DSC_1023_zps747eead4.jpg

DSC_1024_zps45f8c9f5.jpg

DSC_1027_zps0a2c5f23.jpg

DSC_1026_zpseede99f6.jpg

det er borra og slissa skiver med greenstuff klosser, m-tech interiør, powerflex i hele understell, gule koni med senkefjærer og litt diverse, også er det takluke :D

men nå er det avgårde for og hente m20b27 med litt diverse snacks på som kommer oppi denne! :twisted: e30 bruksbil edition!

men til slutt så må jeg takke alle som har kommet med innspill, hjulpet meg med mye spørsmål og løsninger på ting, alle som har fulgt med og gitt ros, sånt hjelper mye og jeg setter pris på det :) håper kanskje vi kan snakkes i en annen e28 tråd engang i fremtiden, skal ikke se bortifra det!! 8)

OVER OG UT ALLE SAMMEN, peace out...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...