aplet86 Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Selger min meget pene 523ia! Bilen er 99% rustfri, ikke rust hverken på bakluke eller i underkant av dører, slik som mange av disse er. Forrige eier har hatt bilen siden 2000, da bilen ble importert. Både jeg og forrige eier har tatt vare på alle kvittering på alt som er gjort med bilen, dvs servicer osv. Skinninteriøret er jevnlig behandlet med skinnpleie, så interiøret er veldig pent. Utvendig er bilen nylig polert og detailed, så bilen fremstår som meget strøken. Må sees! 19" AC Schnitzer felger på sommer, og 15" org bmw alu felger på vinter, med nesten nye dekk(Kjørt en halv sesong) Bilen har full M-pakke, samt Facelift lykter foran. Xenon i kjørelys og spredere. Bilen bærer preg av voksne eiere og godt vedlikehold, og bør absolutt sees og prøves! Vekker mye oppmerksomhet, da det er veldig få hvite E39 Utstyr: - Automat - Skinn - Digital Clima(2-soner) - Varmeseter - Største HIFI-pakken - 4xel.vinduer - el.rullgardin i bakrute - Takluke - M-pakke Årsavgift er betalt, og bilen er EU-godkjent fram til Mai 2012. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel_Forgasser Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Prisantydning på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 72000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Km. stand? Og hvor i Norge står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Står 280' på autodb annonsen, og at den står i Hønefoss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Kanskje på tide du fører tilbake pengene mine og sender delene snart??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonMyth Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Solgt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Men jeg ser han som kjøpte den av meg selges den nå! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29413469 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå