Pekka Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Hei, En potensiell kjøper oppdaget at typeskiltet på min E12 manglet etter lakkering i motorrommet på midten av 90-tallet. Jeg ringte BMW-importøren og fikk beskjed om å bestille hos forhandler, men at jeg må få skiltet preget selv og vist det til biltilsynet før montering. Det tok mindre enn 24 timer før et nytt skilt kunne hentes hos Bilia i Drammen Kan noen med en E12 ta bilde av sitt typeskilt (51 14 4 631 012) slik at jeg vet 100% hva som skal stå der? Det gjør ingenting om understellsnummeret fjernes digitalt før publisering. På forhånd takk!
SST Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Vil ikke dette variere etter hvilke motorstørrelse man har? Jeg har en -81 518, men der ser skiltet annerledes ut. Om du vil ha et bilde skal du få det, men vet ikke om det er til så mye hjelp
Pekka Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Setter pris på tilbudet Tror jeg finner all nødvendig informasjon i vognkortet, men første linje der det står TYP så skal det vel stå BMW 528 i mitt tilfelle? Fonten som ble brukt i 1976 er det jo også interessant å kopiere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå