in2you Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 herlig vogn dette ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Nydelig bil Jeg sitter å ser på akkurat slike felger du har. Hvordan er de å kjøre med på litt dårlig vei? Jeg har 20" Breyton Race GT nå, og synes det blir ukomfortabelt på norske veier, så derfor vurderer jeg 19" felger til neste år. Jeg har jo så og si lik bil som deg ellers, bare uten senk og med mer carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Takker, du må poste bilder Jeg synes 19" fungerer helt greit på de fleste veier. Oppsettet fungerer strålende i 70+ km/t, selv på litt dårlig vei. I hastigheter under 50 km/t føles det litt hardt dersom veien er dårlig (med dårlig mener jeg skarpe kanter og hull, humper er ingen problemer). Merk at denne også har B14, som jeg mener passer bilen bra; litt mindre komfort ved bykjøring, og litt mer morro på landeveien. Dette er som sagt familiebilen vår og verken samboer eller vår lille jente på 7 måneder har klaget nevneverdig ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Du finner bilder her: viewtopic.php?f=6&t=187016 Får se an budsjettet til våren da, så kanksje det blir 19" på meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Med barn nummer to på vei og en pappa som ikke greier å dra noe sted uten å dra med seg alle hobbyene sine, så skal denne nå selges til fordel for noe med syv seter, firehjulstrekk og plass til både samboer, barn, svigermor og fritidsutstyr Bilen har fungert helt prikkfritt i mitt eie og er fremdeles meget pen og velholdt. Slitedeler er byttet underveis og jeg har kvittering på alt som er gjort. Senk og alternative felger/dekk er nå også godkjent og ført i vognkortet. Har nylig gitt den et nytt lag med voks (Swisswax Blau-Weiss på lakk og Autobahn på felger), vasket motor og understell, og renset og klargjort den innvendig slik at den er ren og pen til neste eier. Link til annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40174458 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Tatt noen nye bilder i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå