popoval Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Prøvde å starte bilen nå etter at den har stått i et halvt år. Jeg har hatt ute Girkasse og dynamo og kan ikke se at noe ikke er på plass igjen. Så langt vi har klart å finne ut så er det ikke gnist. Plugger, kabler, rotor og fordeler er ikke gammelt. Den får bensin for det lukter godt nå Jeg har sjekket at LMM er koblet skikkelig til. Hva bør jeg se på nå? Har gått litt tom for ideer nå kjenner jeg... all hjelp tas imot med takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Følerene som sitter på girkassa som er gåene kanskje..? De sitter vel på venstre side av kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popoval Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Følerene som sitter på girkassa som er gåene kanskje..?De sitter vel på venstre side av kassa. jeg var veldig forsiktig når jeg tok dem ut men det som slo meg nå, satte jeg dem på riktig plass? kan det at jeg har byttet plassering på dem være nok til at den ikke gir gnist i det heletatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 jeg har hatt ute x og dynamo og kan ikke se at noe ikke er på plass igjen Ville startet her. Ganske sikker på at du ikke har strøm på coil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 tipper du har byttet om på stikkene på følerene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Triggersensor, prøv først og gjør ren denne, sitter vel på svinghjulet om jeg ikke husker galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popoval Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Har rengjort både de to sensorene som sitter på kassa, også prøvd å bytte plass i tilfelle jeg hadde satt dem feil. Har målt at det er strøm på Coil og har tatt Coil fra den andre bilen og testet.. ingen ting av det hjalp.. noen flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popoval Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 har når for sikkerhetsskyld prøvd med en anna rotor og fordeler.. fremdeles ikke noe start Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popoval Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Og nå startet den =) Var sensoren på veivhjulet (veit ikke om det heter det men ) Jeg må ha kommet borti den når jeg kødda med dynamo, når jeg i går tok den ut for å rengjøre den så satte jeg den tilbake slik den stod, men det var da feil. Når jeg kikket på det igjen nå så syns jeg den sto litt "rart" så jeg prøvde meg litt frem og da starta den med en gang!! takk for alle tips =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Så bra triggerhjulet heter det, er en sensor der som man kan komme litt borti hvis du driver nedi der den sensoren er, og den er ved dynamoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå