kenneth2861 Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 noen som kan forklare meg hvorfor jeg hører en slart eller dunking fra bakakselen når jeg setter den i revers da hører jeg ingen ting men vist jeg kun bruker kun kløtsj`n og tar den inn og ut så hører jeg en klakke lyd eller banke lyd eller hva jeg skal kalle det. noen som kan gi meg en god forklaring på hva dette er, og om det event er alvorlig? :/
FredrikE24 Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Særlig på automatbiler hører man slik lyd når man setter kassa i revers og giret kobler inn. Min bil var det en liten klunkelyd helt til jeg byttet bakre foringen på diffen. Tar man clutchen inn og ut i revers vil man nok høre noe uansett. Min bil hadde en skikkelig knirkelyd også når jeg løste ut clutchen og gav gass i 1. gir og revers helt til jeg byttet den foringen som var rimelig gåen. Vil ikke tro det er noe veldig alvorlig
kenneth2861 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 ok, dette er ikke automat det er en manuell kasse:) ja håper det er foringene er di dyre vet du det 318 i 2000 mod? vet jeg har en del gåene foringer hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå