E39_Cato Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Heisann! da var coupen min solgt, og plutselig så sto det en ny bmw i verkste gitt. rart det der! bilen er ihvertfall en helt basic bmw 520i 24v. takluke,servo,sentrallås er vel det som kan nevnes av utstyr. kjøpt delebil som jeg skal ta så og si alt fra bortsett fra motor og gir ( 535IA ). da blir det sort (bøffel?) skinn med memory, el nakkestøtter, 4 el vinduer og full m5 styling. så da hjelper det litt på utstyrslista.. er også sånn at når man setter 535 i reversj, så justerer speilene seg ned. vil prøve å få flyttet over dette også! bilder av utgangspunktet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 polert litt i dag og! her er ett bilde av forskjell etter at jeg har brukt KUN lakkrens. fått på m5 fanger foran og hvite blink: bakfanger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 lakkering av fangere kommer etterhvert.. er ikke første prioritert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Se her ja:) må bli ferdig med denna da før du får solgt den mye muligheter her cato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 ble jo på en måte ferdig med den andre og.. men skjedde litt ting på privaten som gjorde at det ble sånn det ble denne burde bli knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå