Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ikke annet enn og sladde litt, eller fylt bensin til 12,89 litern >D

Billig bensin dåkke altså? er oppe i i 14.20 her

sommetider er den langt over 14 her også hehe

Skrevet

Tok en gullvask på statoil på Harebakken (arendal) .

Glad jeg ikke tok "platinum vask/polering" for da hadde de vel polert inn all dritten som vasken ikke tok :P

Skuffet og 199.- fattigere :P

Skrevet

l93ri2agpidrloeblhtj.jpg

E61 fikk seg en børsteløs maskinvask med understellsspyling på Essostasjonen igår, etter å ha kjørt Lofoten-Tromsø t/r tidligere i uken på saltgjørme. Godt å få bort saltet! Bilen var forøvrig inne på BMW i Tromsø og fikk fikset "batterikabelproblemet".

Skrevet

idag har jeg satt inn skinnseter bak i touringen, demontert en delebil, og halvveis på den andre delebilen,

knuste baklykta, og satte på den fra delebilen (stoppa litt seint gitt hehe)

Skrevet
Tok en gullvask på statoil på Harebakken (arendal) .

Glad jeg ikke tok "platinum vask/polering" for da hadde de vel polert inn all dritten som vasken ikke tok :P

Skuffet og 199.- fattigere :P

Vet av folk som har fått ødelagt lakk og fangere i bilvask.. Hvorfor ikke bare bruke selv vasken? koster deg 50 spenn ca... Og da får du bort alt:) ta med avfetting selv, da du knapt rekker å komme rundt bilen for 10,-.. latterlig, men lønnsomt for statoil.

Skrevet

Justerte posisjonen på frontlyktene og panseret slik at den ikke ser helt dust ut foran lenger... :lol: , vasket luftboksen, bestillte K&N filter og Brembo skiver fra england :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...