Gå til innhold

Remi's BMW E46 Touring

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Strøken bil du har :) Har lyst på felgene dine :P hehe Hvor kjøpte du led pærene til skiltlyset? Så bilen din på Velotel idag tidlig....

Takk :)

felgene er til salgs ;) men de er langt fra strøkne. Kjøpte pærene på Ebay. Ja dama trener på velotel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil :) Kompis til Glen, Kenneth osv du da? Er venn av Kenneth og solgte gamlefelga mine ned til Tønsberg :) Begynner å bli en del av dere der nede her nå. Får følge med på denne tråden jeg da. Kjekt med fler E46 touringer :D Forresten, vet du fargen på de grøftelyspærene du hadde før? Hvis du ikke har kastet de, lyst til å selge de billig til meg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil :) Kompis til Glen, Kenneth osv du da? Er venn av Kenneth og solgte gamlefelga mine ned til Tønsberg :) Begynner å bli en del av dere der nede her nå. Får følge med på denne tråden jeg da. Kjekt med fler E46 touringer :D Forresten, vet du fargen på de grøftelyspærene du hadde før? Hvis du ikke har kastet de, lyst til å selge de billig til meg eller?

Ja Glenn er broren min og Kenneth er en kompis ;) de er ultrawhite, men hadde tenkt til og ta vare på de selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...