Manovi Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 I dag kom de nye skiltlys pærene Har også byttet pærer i sprederne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Very nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Very nice! tyty <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 GLEDER MEG TIL ANGEL EYES! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Nice bro! små mods utgjør som regel mye spent på neste nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Har samme pæra blir tøft når det e mørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Fin stv, og fin farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Strøken bil du har Har lyst på felgene dine hehe Hvor kjøpte du led pærene til skiltlyset? Så bilen din på Velotel idag tidlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Strøken bil du har Har lyst på felgene dine hehe Hvor kjøpte du led pærene til skiltlyset? Så bilen din på Velotel idag tidlig.... Takk felgene er til salgs men de er langt fra strøkne. Kjøpte pærene på Ebay. Ja dama trener på velotel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Fin stv, og fin farge:) Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Pen bil Kompis til Glen, Kenneth osv du da? Er venn av Kenneth og solgte gamlefelga mine ned til Tønsberg Begynner å bli en del av dere der nede her nå. Får følge med på denne tråden jeg da. Kjekt med fler E46 touringer Forresten, vet du fargen på de grøftelyspærene du hadde før? Hvis du ikke har kastet de, lyst til å selge de billig til meg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Pen bil Kompis til Glen, Kenneth osv du da? Er venn av Kenneth og solgte gamlefelga mine ned til Tønsberg Begynner å bli en del av dere der nede her nå. Får følge med på denne tråden jeg da. Kjekt med fler E46 touringer Forresten, vet du fargen på de grøftelyspærene du hadde før? Hvis du ikke har kastet de, lyst til å selge de billig til meg eller? Ja Glenn er broren min og Kenneth er en kompis de er ultrawhite, men hadde tenkt til og ta vare på de selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Her i Tønsberg er vi bare en stor familie vettu Spruddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Tydelig det Men vet du hvor mange kelvin de superhvite er? Kjøpte noen som var 5000k og det ble litt lite sammenliknet med 8000k i angeleyesene. Vet du hvor man får kjøpt de hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 De Remi har var enda hvitere/blåere, de hadde nok matchet AE som du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå