Manovi Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Da har jeg bestilt NAV til bilen!!! Det ble en Dynavin V5 til E46, gleder meg til den kommer i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 oj oj oj detta blir rå upgrade! gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 takk bro! kjøpte av Stoppie_Master her på forumet. www.gln.no Gleder meg sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Det blir gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Ble pent med AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Takk ble veldig fornøyd med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 dagene går så sakte når man venter på noe i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 dagene går så sakte når man venter på noe i posten... Kjenner til den følelsen ja tror ikke det har skjedd stort med posten i pinsehelgen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 hehe tviler, vet ikke om den er sendt en gang. Har ikke fått noe sendings nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Like spennende å sjekke posten hver dag da... Grattis med update på vei i posten.. det vil nok gjøre mye med interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Yes!!!! Nå har den kommet nå prøver jeg bare og finne ut hva slags del jeg trenger for å få senket klima kontrollen! Fant ut at jeg måtte bytte ramma der for noen dager siden xD men jeg er ganske sikker på at det er nr. 12 på det bildet her http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 3&type=new Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Ring å ta en prat med GS gutta, de har bra peil og svar på det meste hjulpet meg masse hvertfall ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 DYNAVIN bilder så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Ring å ta en prat med GS gutta, de har bra peil og svar på det meste hjulpet meg masse hvertfall ^^ yeah skal ringe og bestille i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Ring å ta en prat med GS gutta, de har bra peil og svar på det meste hjulpet meg masse hvertfall ^^ yeah skal ringe og bestille i morgen. Husk at du godt kan ringe bmw også.. ringer du tidlig nok i dag, så hadde du fått delen din til mandag.. men ringer du før stengetid hvertfall, så har de delen til tirsdag morgen, så fremt de har på lager i Gøteborg.. Ofte billigere enn hva GS selger samme deler til.. verdt å sjekke opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå