Manovi Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Takk for tipset, GS tar jo ikke tlf! Kjører innom.Bilia i dag så jeg er sikker på at jeg får riktig del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 hmm ser jo nesten ut som den ramma som han står i er laget for bilen din??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Ser absolutt ikke feil ut, bilen din, langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 hmm ser jo nesten ut som den ramma som han står i er laget for bilen din??? yy bro, den er til E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Ser absolutt ikke feil ut, bilen din, langs veien Hehe, takk, bilen din ser ganske strøken ut jeg gikk opp eikveien i dag kun for og møte dama når hun var ferdig på jobb, men egentlig så gjorde jeg det får å se bimmern komme kjørende <3 AE'a ser ikke feil ut ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Hva måtte du ha får å flytte den ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Hva måtte du ha får å flytte den ned? Jeg har ikke kjøpt enda, men har blitt fortalt at det er nr 12 på dette bildet http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /20755.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Tror kanskje jeg møtte deg på Hortensveien idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Tror kanskje jeg møtte deg på Hortensveien idag? Hehe det kan godt stemme, dama var en tur i Horten i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Flotte bila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Eyh jobber du på kepler på sem Syse? Var der for noen dager siden og er ganske sikker på at jeg parkerte ved siden av bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Flotte bila Takk men ikke like strøken som din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Eyh jobber du på kepler på sem Syse? Var der for noen dager siden og er ganske sikker på at jeg parkerte ved siden av bilen din. Hehe, jeg jobber ikke der nei =) Er kunde der, det er jeg! Rakk ikke se så mye på bilen din i farta, men den er vel greit strøken? Ser iallefall slik ut på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 ahh daså Det er et par parkerings bulker på den som jeg tenkte jeg skulle fikse på kepler. Er du fornøyd med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Jeg er kjempefornøyd med Kepler! Så kan anbefale de på det varmeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå