BMW-Askøy Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Nei,dessverre ting tar tid,er sykemeldt for tiden ,må bruke krykker i seks uker,kneet er kverket
C.Therese Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Jeg har en hel del diagnose utstyr, og Carsoft til BMW, men det er en pirat utgave så jeg klarer ikke helt å stole på den. Men jeg bestilte nytt originalt Carsoft V 9 med alt på fredag. Det skulle de sende fra Belgia i går. Men jeg klarer fint å slette feilkoder med det jeg har nå, men stoler ikke på diagnosebiten. Når det gjelder ABS modulen din så må den programmeres, det er ikke nok å bare skru på en brukt, jeg er litt i tvil om det går an å programmere en slik mer enn èn gang også. Jeg har uansett ikke sjans å programmere noe slikt med Carsoften som jeg har, annet enn språk, service og andre trivielle ting. Om det kan gjøres med den nye utgaven av Carsoft aner jeg ikke. Jeg slettet airbaglyset på min egen bil for 4 år siden, og det har aldri kommet tilbake
BMW-Askøy Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Har carsoft 6.5 men får ikke til å bruke det,må visst ha en aktiveringskode
C.Therese Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Aktiveringskode, eller en crack også må du ha kablene...
BMW-Askøy Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 har kablene og en blå dings som har usb i den ene enden og firkantet i den andre med to skruer.
C.Therese Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Mine kabler har ikke noe USB port, og ikke noe blått heller, men det finnes nok mange typer, det kan nesten virke som om kablene dine hører til et annet program en Carsoft. Nå når jeg fikk original Carsoft fra Carsoft International så var kablene og boksen likt det jeg hadde fra før, men softvaren var nyeste utgave. Testet i dag og jeg er meget fornøyd i forhold til 6.5 piratversjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå