frode1 Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Du vet ikke hva du ber om. E30 er veldig underholdende, men ekstremt sjanseløs i bilcross. *Erfart* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Skal du på død og liv bruke Bmw til bilcross, må du gå for gammel 5 serie. Eller du kan få kjøpe min ferdigriggede Corsa GSI. Den funker veldig mye bedre enn en E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1 Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 hvorfor skal e30 være så forferdelig da? fordi den er lett på ræva? den har nå hevdet seg i rally i årtier så hvorfor skal det ikke funke i bilcross? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Rally og bilcross kan ikke sammenlignes. Ja. den er altfor lett i ræva. Kul umulig å få nok feste til å holde følge i starten. Og starten betyr ofte alt i bilcross. E30'n jeg hadde var grunnen til at reglene for spylervæsketanken ble forandret. Tidligere stod det i regelverket at tanken skulle være på minst 5 liter. Ingenting om maksimum. Så jeg hadde 40 liters spylertank i en ramme som veide 12 kilo i kofferten. I tillegg hadde jeg et 40 kilos traktorlodd, og et 65 ah batteri baki der. Men bilen var like fordømt håpløs. Men publikum elsket den. Sekserlyd og breeeeeeed kjørestil er alltid populært. Nybygd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Corsa'n står forøvrig nøyaktig på samme sted som den har gjort siden siste løp for drøyt 2 år siden. Selges med delebil, og masse ekstra løse deler. Også stol og seler hvis det kunne være av int. viewtopic.php?f=13&t=149746 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team bmw Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Enig med pajoe. Kjøp en E28. Går begge deler på Gardermoen i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Trekkvogn til biltralla har jeg også til salgs: viewtopic.php?f=15&t=184297 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Er ueniger i disse påstandene. E30 fungerer veldig bra hvis du kjører den riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 I bc er en god start, halve løpet. Og da hjelper det ikke hvor god sjåfør du er, hvis hele feltet leder med en halv runde når E30'n er ferdig med å spinne fra seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Jeg har aldri hatt problemer med å spinne. 2000 omd/m også rett ut med clutchen. Som du ser på bildet så ligger det 2 E30'r foran en boble. Ene med 14'' og andre med 15'' dekk. Er om å gjøre å spinne minst mulig til du får feste i 1. gir så bare dra fra. Hjelper med stor motor though. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team bmw Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Har en E28 til deg om du vil prøve. 2,8 med ny bygd topp. Godt brukt karosseri , men lite rust. Lisens for 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 tull og røys. e30 kjørte beste tid begge dager på røssvoll motorstadion i helga på mo i rana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 hmm, ja.. e30 er nok ikke det ultimate! man må jo ha en hellvettes brei kjørestil hvis ingen andre skal forbi, når saabene med gromme motorer skal forbi så skal det holde hardt og ikke sleppe forbi den.. ville heller gått for noe annet enn e30.. kjøp deg en golf med råå motor, da skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Har alle som som kommenterer her kjørt bilcross med E30? Eller er dere bare allvitere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå