Dirty Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Hei Rigger jobb bilen litt i disse dager, 1993 Modell 325 coupe Dakar-Gul. litt om bilen M3 3.2 Bremser diffbrems slissa\borra skiver bak Vader interiør orginal Mtech utgave Koni coilovers Satt på kompressor i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Grom bruksbil Misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Har du vært å jobbet på byggeplassen i Barbu i Arendal i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 har vært på havnegården og Myra mye i det siste barbu vet jeg ikke henne er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Er der nede Reme holder på i Havna. Jeg jobber hos Budbilsentralen rett ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 så jo fin ut den der, hvor ofte handler du biler egentlig? syns du har noe nytt på gang hele tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Nydelig ! Rett og slett nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Meget pent!!=) Grom bruksbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Likt den bilen helt siden jeg så den første gang. Noen anelse om hvor mye HK du har på hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Digger den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 hva skulle du gjort uten min hjelp kim hehe fint med litt `kjøring som i gamle dager` i dag:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Er der nede Reme holder på i Havna. Jeg jobber hos Budbilsentralen rett ved siden av. Yes stemmer, jobber i reme Dataingeniør takker For Hyggelige tilbakemeldinger skal ha den i lakkboksen er litt småpirk på den. hehe ja christer i helga har vi skrudd mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 så jo fin ut den der, hvor ofte handler du biler egentlig? syns du har noe nytt på gang hele tida handler og selger endel biler, men denne skal jeg nok ha Noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå