Pisani Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Fet bil, har sett denne sidelengs på veiene i Bergen et par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Fet bil, har sett denne sidelengs på veiene i Bergen et par ganger hehe, den går sidelengs her i mandal også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Går vel som tauebil her nede Hang en viss turbobil bak for noen timer siden.. Når hente du rattet Kim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 så jo fin ut den der, hvor ofte handler du biler egentlig? syns du har noe nytt på gang hele tida handler og selger endel biler, men denne skal jeg nok ha har sett det, hehe fikk veldig lyst på E36 coupe igjen når jeg så den her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Går vel som tauebil her nede Hang en viss turbobil bak for noen timer siden.. Når hente du rattet Kim? Hehe fant ut jeg har sånn drittboss på min, må se om det passer først tror jeg, kan jo stikke innom ser fort om det passer eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 hvor mange biler har du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 kul vogn kim E36 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 skamrå bil. denne kjørte forbi meg på eikaas i går, fikk frysninger ned hele ryggen. noe så rått ! hørtes skikkelig grom ut stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Ålesund-regga ja ^^ Utrolig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 jæææævlig rå! lav og fin, den fargen kler e36 veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 skamrå bil. denne kjørte forbi meg på eikaas i går, fikk frysninger ned hele ryggen. noe så rått ! hørtes skikkelig grom ut stå på Hehe stemmer ofte forbi der skal lakke helebilen, carbon GTR panser\trunk og svart GT vinge tror det blir bra hvor mange biler har du egentlig? Ikke mange har solgt unna alle E30M3'n e36 dakaren e46ci har en audi A5 2010 modell gått 12tusen til salgs også forresten coupe 2.0tfsi Rød, som ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 fy faen, dette skal jeg følge med på !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 jeg satt også å vurderte å kjøpe denne, kul bil skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 har handlet inn div til den nå! skal ta bilder :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 hehe sånn kan det gå 2700 kr fattigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå