hanskr Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 hehe, jau men om han hadde delkasko så hjelper jo de mot brann, tjuveri , hærværk , steinsput osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Hvis den bilen er 2 cm over bakken, så skal jeg begynne å tro på nissen igjen! mligens under, hvis du har den x-bracen, men ellers er den jo ikke lavere enn min, og jeg har ca 4cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Njaaa... hehe... så jo litt tøft ut, men utrolig harry ut også Hva med å kaste øyelokkene laaangt bort? Bilen ser jo utrolig trist og lei seg ut(-samt jævli ut) Noen nye felger og kanskje? M3 bakfelger på foran ser rart ut Ellers konge bil, alt annet er rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Liker felgene jeg, øyelokkene er limt så gidder ikke ta de av, er jo drittjobb. så er det arbeidsbilen\bruksbilen så gidder ikke styre formye med den! Monterte svart taktrekk også heromdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Møtte deg rett ved PN Prosjekt i dag, vet ikke helt om jeg likte panseret, men så bedre ut i virkligheten. Men er vel en tilvenningssak. Noen anelse om hvor mye vekt du sparte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 det veier ikke så mye! men det gjør ikke org panser heller egentlig. har carbontrunk også liggende. så får se vurderer GT vinge i carbon også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 syns det så bra ut jeg, skall du lakke det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 usikker enda, vurdere å lakke tak\speil svart sette på carbontrunk og en svart GT vinge skal jeg lakke taket, så blir det kun taket. ikke abc stolpene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 åssen har du tenkte å lakke b stolpen på en coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Øyelokk syntes jeg ser topp ut på e36, blir mye mer agressiv i uttrykket.Blir litt mye riller på de gtr panserne. hadde det vært halvparten så mye... Men , annerledes og tøft! FRYKTELIG bra noen ikke er Heeelt oem (kjedelig) og gjør litt annerledes ting . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Grom bruks/arbeidsbil da! Er litt enig med øyelokka, men det kan bare stå på en bil som er senka (da tenker jeg ikke på 20 forran og bak, men god og lav) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Pen, men den hadde blitt enda penere om du lakka panserert og droppa lyktesenkerne. Ser litt voldsom ut nå egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 usikker enda, vurdere å lakke tak\speil svart sette på carbontrunk og en svart GT vinge skal jeg lakke taket, så blir det kun taket. ikke abc stolpene lakk taket blank svart, å få tak i den høgeste GT-vinga, hadde blit sykt bra men syns du bør lakke panseret i bilens farge, kansje beholde rillene i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Har tenkt på det, lakke panseret, og ha rillene i carbon, kunne blitt tøft svart tak\speil og tidens GT vinge, kunne blitt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå