Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, har bestilt senkefjærer til bilen min de var på 40/30

hvordan blir dette med orginale dempere etc ? burde jeg egentlig hatt coilovers og ?

har en e36 sedan

Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype

Skrevet

Coilovers = justerbart senkesett

Det du har er bare fjærer, og ja du bør absolutt ha noen dempere som er laget for de lave fjærene. Bilstein lager dempere som fungere med senkede biler.

Skrevet
Coilovers = justerbart senkesett

Det du har er bare fjærer, og ja du bør absolutt ha noen dempere som er laget for de lave fjærene. Bilstein lager dempere som fungere med senkede biler.

ser de har dette på gs bildeler. er det sett eller bare 1 demper der ? står ikke noe om det der..

Skrevet

Tipper du må bestille 2 til bak og 2 til front, eller så er det nok merket som sett.

Ellers finnes det billigere alternativer på koed.no og schmiedmann.no

Skrevet

Originale dempere vil få redusert levetid sammen med senkefjærer. Det sies at problemet er størst om man senker over 60mm (eller var det 40?), men tatt i betraktning at med enkelte merker blir 40mm lavere enn med 60mm fra andre merker, vet jeg ikke hvor mye jeg ville stolt på akkurat de tallene.

For kjøreegenskapene sin del ville jeg nok anbefalt og kjøpt et sett med fjærer og dempere, slik at disse er konstruert for å virke sammen. Coilover's er selvfølgelig kjempegreit, siden man kan justere til man blir fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...