mAZE Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 har nok ikke stort å legge imellom er jeg. Holder på å bygge jeg vettu, så det meste av penger går med der er jeg redd. Men vogna di hadde ikke vært feil å hatt i den nye garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Nei den hadde passet deg helt ypperlig synes virkelig du skal bare slå til å kjøpe jeg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Hadde jeg ikke goldt på med huset, så ja kanskje. Men det dukker nok opp noen som vil ha denne serru. Den er jo meget grom og gjennomført. Beklager OT her nå altså.. Så jeg lar det være med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Dette hadde vært bil til deg Stramwire!? Bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Hehehe.. Tror ikke jeg skal fylle opp garasjen med mer leketøy. hehe... Er det du som kontaktet meg her for en stund siden?Ikke fått solgt enda du heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Hehehe.. Tror ikke jeg skal fylle opp garasjen med mer leketøy. hehe... Er det du som kontaktet meg her for en stund siden?Ikke fått solgt enda du heller? Ja var meg ja. Jeg har ikke annonsert bilen så den er ikke solgt nei! Kommer ikke til å gjøre det heller. Det får gå via jungeltelegrafen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Mandag`s Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambo Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Hva slags pris hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Bud over 250k blir vurdert Moderatoredit (R Andersen); Vi tillater ikke "bumping" av salgstråd når den allerede ligger på første side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Ingen som vil kjøpe julegave til seg selv a? Jule Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Hei.. Nei bilen er ikke solgt enda. Bare å ta kontakt om du er interresert. 92438958 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg